• zuces

Någon mer som ruvar?

Satte in ett 4 celligt färskt embryo i lördags! Ruvardag 1 idag(eftersom det är efter 12 kan vi väl säga ruvardag 2), börjar redan känna att det är olidligt att bara sitta och vänta fint på resultatet..

• zuces

Har också testdag den 11/2 :) kommer nog testa tidigare!

• zuces

Jag har konstant mensvärk hela tiden men det måste ju ha med lutinus att göra eftersom jag haft det i några dagar.. idag på ruvardag 3 verkar det dock vara kraftigare mensvärk. Krampar liksom i livmodern. Hoppas på fästning idag/imorgon!!

• zuces
    Linsi skrev 2018-01-30 11:40:15 följande:

Jag hade rejäl molvärk i söndags (rd 4), då fick jag ligga med vetekudde på kvällen. Sedan dess nästan ingenting.

Något svag på kvällarna. Och idag när jag är ledig så finns det en liten, liten molande känsla långt inne.

Jobbigt när man ligger och känner efter så mycket.

Jo jag känner nästan så idag, det gör verkligen ont. Inget molande idag inte.. vågar inte lägga på en vetekudde då jag läst nånstans att det bästa är att hålla livmodern varken kall eller för varm för att ha bästa miljö för fästning.

När ska du testa?
  • zuces

Fick förresten en liten blödning nu innan efter den kraftiga mensvärken. Kan det ha varit en nidblödning idag 5 dagar efter befruktning? Känns lite tidigt

• zuces
    Linsi skrev 2018-01-30 12:01:58 följande:

Jag kommer inte att testa förrän testdagen.

Min sambo åker till Frankrike måndag 5/2 och kommer inte hem förrän den 9/2 så vi testar när han kommer hem.

Jag vill inte göra det utan honom och att testa en vecka innan testdagen känns lite osäkert.

Så orolig över att få minus på stickan.

När ska du testa?

Jag ska nog testa på min runt BIM vilket är minst 3 dagar tidigare än testdagen. Ska försöka hålla mig till onsdag nästa vecka vilket är BIM-1 och 13 dagar efter ägguttag/befruktning. Tänker att det borde visas något då!
  • zuces
    Linsi skrev 2018-01-30 12:01:58 följande:

Jag kommer inte att testa förrän testdagen.

Min sambo åker till Frankrike måndag 5/2 och kommer inte hem förrän den 9/2 så vi testar när han kommer hem.

Jag vill inte göra det utan honom och att testa en vecka innan testdagen känns lite osäkert.

Så orolig över att få minus på stickan.

När ska du testa?

Förstår att du väntar på din sambo! Jag kommer nog också vela ha med min sambo, tror jag. Om jag inte testar i smyg kanske och går och slår in ett gulligt paket till honom ifall det är positivt!
  • zuces
    Linsi skrev 2018-01-30 13:43:32 följande:

Det är ju en fin överraskning om det blir positivt

Precis, är det negativt så vill man ju ha med mannen där också :( lite extra stöttning
  • zuces
    macksan skrev 2018-01-30 14:50:19 följande:

Hur länge har ni varit inne i den här karusellen? Hur många försök har ni gjort?

Första försök och första ruvning här med!
  • zuces

Min mage är såååå svullen. Känns som mina tarmar har svällt upp. Någon mer som har såhär? Ruvardag 4 idag

Svar på tråden Någon mer som ruvar?