Någon mer som ruvar?
Satte in ett 4 celligt färskt embryo i lördags! Ruvardag 1 idag(eftersom det är efter 12 kan vi väl säga ruvardag 2), börjar redan känna att det är olidligt att bara sitta och vänta fint på resultatet..
Satte in ett 4 celligt färskt embryo i lördags! Ruvardag 1 idag(eftersom det är efter 12 kan vi väl säga ruvardag 2), börjar redan känna att det är olidligt att bara sitta och vänta fint på resultatet..
Har också testdag den 11/2 :) kommer nog testa tidigare!
Jag har konstant mensvärk hela tiden men det måste ju ha med lutinus att göra eftersom jag haft det i några dagar.. idag på ruvardag 3 verkar det dock vara kraftigare mensvärk. Krampar liksom i livmodern. Hoppas på fästning idag/imorgon!!
Jag hade rejäl molvärk i söndags (rd 4), då fick jag ligga med vetekudde på kvällen. Sedan dess nästan ingenting.
Något svag på kvällarna. Och idag när jag är ledig så finns det en liten, liten molande känsla långt inne.
Jobbigt när man ligger och känner efter så mycket.
Fick förresten en liten blödning nu innan efter den kraftiga mensvärken. Kan det ha varit en nidblödning idag 5 dagar efter befruktning? Känns lite tidigt
Jag kommer inte att testa förrän testdagen.
Min sambo åker till Frankrike måndag 5/2 och kommer inte hem förrän den 9/2 så vi testar när han kommer hem.
Jag vill inte göra det utan honom och att testa en vecka innan testdagen känns lite osäkert.
Så orolig över att få minus på stickan.
När ska du testa?
Jag kommer inte att testa förrän testdagen.
Min sambo åker till Frankrike måndag 5/2 och kommer inte hem förrän den 9/2 så vi testar när han kommer hem.
Jag vill inte göra det utan honom och att testa en vecka innan testdagen känns lite osäkert.
Så orolig över att få minus på stickan.
När ska du testa?
Det är ju en fin överraskning om det blir positivt
Hur länge har ni varit inne i den här karusellen? Hur många försök har ni gjort?
Min mage är såååå svullen. Känns som mina tarmar har svällt upp. Någon mer som har såhär? Ruvardag 4 idag