• Lindsey77

BIM MARS 2018

Det verkar som om varenda människa får ömma bröst vid graviditet. Jag har fyra barn. Provat att känna och knåda på brösten men aldrig varit med om att de varit ömma. Känns precis som vanligt. Konstigt? :)

• Lindsey77
    sycamore skrev 2018-02-25 17:50:52 följande:
    Har varit gravid två gånger, ingen av gångerna hade jag nån aning om att jag var gravid förrän 1-2 veckor efter missad mens. Så jag kan nog säga samma, kände inget speciellt varken på brösten eller nåt annat. Andra gången hade jag bara lite molvärk i magen
    Att du klarar av att vänta såå länge på att testa!! :)

Mina symptom brukar inte komma förrän v 6-7. Känns som om det är många som får symtom tidigare. Senast jag var gravid kände jag några stickningar i magen, så jag tog ett gravtest som var positivt. Det var bara några sekunder, det var allt. Sen kände jag mig inte alls gravid... (det var min femte graviditet, slutade tyvärr i missfall).

Mina första symptom brukar vara kissnödig och hungrig. Dock aldrig före BIM.

Just nu känner jag inget som skulle tyda på graviditet. ÄL +10 imorgon, då blir det testa tidigt test! :)
  • Lindsey77

ÄL +10 och jättenegativt testa tidigt test idag. :( Men chansen finns ju kvar, kan vara för tidigt att testa...

• Lindsey77

ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??

Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?

• Lindsey77
    Lindsey77 skrev 2018-02-27 08:02:43 följande:

ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??

Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?

Lyckades inte ladda upp bilden... :(
  • Lindsey77
    carnations skrev 2018-02-27 09:35:39 följande:
    Jag ser en skugga! :)
    Åh, du ser bilden. Själv ser jag inga bilder på familjeliv, merän några enstaka. Inte ens min egen bild. :)

Jag vet att det är många som får torkstreck utan att vara gravida. Men jag kan se strecket utan att behöva vinkla det. Det är dock grått. :( Ska testa imorgon bitti igen... det finns hopp!
  • Lindsey77
    bluegrass skrev 2018-02-27 18:52:31 följande:

Nkpg84- åh vad härligt! Stort grattis!!!

Ni som testat neg tidigt-
    Min första grav testade jag neg BIM-7,6,5,4 och sedan pos from BIM -3.
    Med tvåan testade jag pos BIM -2 men före det neg och samma sak med trean.
    Dock blir jag ändå besviken jag med. Testade neg idag på BIM -5.
    Men chansen finns absolut kvar för oss!

Läste att om man är 38 som jag snart är är chansen att bli gravid om man prickar äl bara 10%. Den siffran är lite knäckande.
    Har haft lätt att bli gravid tidigare, men sist var jag 4 år yngre.

Jag vill så gärna se era bilder på testerna, men får inte upp några bilder alls från mobilen. Får ngn annan det?
    Vet ngn hur man ska göra för att se?

Det finns alltid dem som har det värre. Jag fyller 41 i år. :) Jag lyckades bli gravid i dec men fick tyvärr missfall. Det är ju rätt stor risk att få missfall efter 40. Men ÄL har jag ju uppenbarligen trots min ålder. :) Det finns många som får barn runt 40. Håller tummarna för oss!!
  • Lindsey77
    Nkpg84 skrev 2018-02-27 18:21:39 följande:

Jag testade positivt igår!!!Bim 3/3 efter ivf. Men kunde inte låta bli då jag har så mycket symtom (illamående, trött, febrig och känslig) kan inte tro att det är sant efter två års försök för syskon.

Stort grattis!!
  • Lindsey77

Jaha, ÄL +12 och idag testade jag med Testlagrets test. (Fick ett supersvagt streck på testa tidigt test ÄL +11).

Jag hoppas verkligen att det är för tidigt att testa med ett vanligt test, för det var negativt. Dock ser jag ett streck om jag håller upp det mot lampan. Det är lika tjockt som kontrollstrecket. Men räknas ju inte som positivt då jag läst att många fått så med Testlagrets stickor utan att vara gravida. Hcg nivån höjs ju varannan dag (?) så då måste jag se något på stickan imorgon. Annars känns det rätt kört!!

• Lindsey77

Ni som testat med Testlagret! Om ni håller upp ert test under en lampa, har ni kunnat se torkstreck?

Svar på tråden BIM MARS 2018