BIM MARS 2018
Det verkar som om varenda människa får ömma bröst vid graviditet. Jag har fyra barn. Provat att känna och knåda på brösten men aldrig varit med om att de varit ömma. Känns precis som vanligt. Konstigt? :)
Det verkar som om varenda människa får ömma bröst vid graviditet. Jag har fyra barn. Provat att känna och knåda på brösten men aldrig varit med om att de varit ömma. Känns precis som vanligt. Konstigt? :)
ÄL +10 och jättenegativt testa tidigt test idag. :( Men chansen finns ju kvar, kan vara för tidigt att testa...
ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??
Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?
ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??
Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?
Nkpg84- åh vad härligt! Stort grattis!!!
Ni som testat neg tidigt-
Min första grav testade jag neg BIM-7,6,5,4 och sedan pos from BIM -3.
Med tvåan testade jag pos BIM -2 men före det neg och samma sak med trean.
Dock blir jag ändå besviken jag med. Testade neg idag på BIM -5.
Men chansen finns absolut kvar för oss!
Läste att om man är 38 som jag snart är är chansen att bli gravid om man prickar äl bara 10%. Den siffran är lite knäckande.
Har haft lätt att bli gravid tidigare, men sist var jag 4 år yngre.
Jag vill så gärna se era bilder på testerna, men får inte upp några bilder alls från mobilen. Får ngn annan det?
Vet ngn hur man ska göra för att se?
Jag testade positivt igår!!!Bim 3/3 efter ivf. Men kunde inte låta bli då jag har så mycket symtom (illamående, trött, febrig och känslig) kan inte tro att det är sant efter två års försök för syskon.
Jaha, ÄL +12 och idag testade jag med Testlagrets test. (Fick ett supersvagt streck på testa tidigt test ÄL +11).
Jag hoppas verkligen att det är för tidigt att testa med ett vanligt test, för det var negativt. Dock ser jag ett streck om jag håller upp det mot lampan. Det är lika tjockt som kontrollstrecket. Men räknas ju inte som positivt då jag läst att många fått så med Testlagrets stickor utan att vara gravida. Hcg nivån höjs ju varannan dag (?) så då måste jag se något på stickan imorgon. Annars känns det rätt kört!!
Ni som testat med Testlagret! Om ni håller upp ert test under en lampa, har ni kunnat se torkstreck?