• Lindsey77

BIM MARS 2018

Meej skrev 2018-02-20 20:31:17 följande:
    Jag hade som mest ÄL-känningar samma dag som jag fick stegring från nästan noll till fullt från en dag till en annan på LH-testen. Alltså inte något positivt utslag innan jag fick ÄL-känningar, utan samtidigt eller snarare efter. Stämmer med tempen också. Dock var flytningarna väldigt vattniga då också och inte så där äggvitiga.. Så flytningarna verkar ju också kunna variera. Ingenting verkar vara något säkert tecken..! ;P
    Så var det med mig också, snabb stegring. Rund ring, sen fast gubbe direkt dagen efter. Blev aldrig någon blinkande gubbe.

Jag har ju dock inga ÄL känningar överhuvudtaget... jag har dock aldrig tempat. Vi kör varannan, hoppas pricka in. :)
  • Lindsey77

Idag har jag känt "stickningar" långt ner i magen. Men det kan ju vara för att jag känner efter. Förra gången jag var gravid kände jag detta. Jag testade pga av det, och visst blev det positivt. Alltså det varade bara några sekunder. Inget mer. Hade egentligen inga mer symptom precis när jag testade.

Jag känner varken av ÄL eller mens. Märker det bara att blodet kommer. Dock känner jag av pms veckan före mens. Känner av det nu också, ska troligen ha mens nästa vecka (eller helst inte).

Jag börjar alltså bli skengravid redan nu. De månaderna jag har varit skengravid har det inte varit något, men den månaden jag blev gravid hade jag egentligen inga symptom.

Ingen idé att känna efter... man kan ju dessutom vara gravid utan symptom. Dock fick jag symptom fyra dagar efter testet- hungrig! Sen försvann det på en dag när jag fick missfall...

• Lindsey77

ÄL +6 idag. Vågar dock inte lita på mitt enda positiva ÄL test någonsin, så vi kör fortfarande varannan dag. :)

Imorgon är det en veckas väntan kvar... men kan ju få plus före. Jag ska klicka hem lite fler gravtester.

• Lindsey77
    joannaq skrev 2018-02-23 14:09:42 följande:
    Vilken tur att det inte va något förutom rubbningen <3 is Hoppas kuren hjälper :)
    Hoppas det hjälper!

Bara lite nyfiken. Hur ser man att man har en hormonrubbning? Gjorde de något prov?
  • Lindsey77

ÄL +7 Känner mig inte alls gravid. Inga symptom, allt känns precis som vanligt. Kanske ser jag lite gravid ut efter allt godis jag precis vräkt i mig. :)

Tog ett gravtest imorse. Negativt så klart. Ska ta ett testa tidigt test imorgon... ja, jag VET att det med allra största sannolikhet blir negativt oavsett men kan inte låta bli...

• Lindsey77
    joannaq skrev 2018-02-23 17:34:26 följande:
    Du råkade citera fel inlägg Flört
    Japp, jag råkade kommentera din kommentar på inlägget ju :) Får se om jag hittar originalet...
  • Lindsey77
    Zandylina skrev 2018-02-23 13:49:29 följande:

Nu vart på Gyn gjorde VUL å gyn undersökning, allt såg bra ut dock fått kraftig hormonrubbning i kroppen så ska börja äta provera från idag å 10dar framåt för att återställa cykeln. Så blir att avvakta bebistillverkning för mig ett tag tills normalt. ????

Men men ville bara ge uppdatering.

Hur ser man att man har en hormonrubbning? Har de gjort några tester? Hoppas det blir bättre snart!
  • Lindsey77
    PowerL skrev 2018-02-23 21:56:42 följande:

Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(

Samma här. Testade på ÄL +8 idag. Så negativt det bara kan bli. Ska nu försöka hålla mig ända till måndag (ÄL +10). Har tre testa tidigt test kvar... sen har jag beställt hem Testlagrets billiga stickor som jag kan missbruka resten av veckan fram till BIM...
  • Lindsey77

Imorgon bitti blir det test. ÄL +10. Har testa tidigt test hemma och jag hoppas verkligen!!

Stolt över mig själv att jag lät bli att testa idag. Känner dock inga gravsymptom.

• Lindsey77
    Asale skrev 2018-02-25 14:15:22 följande:

Lindsey77: vad spännande, låt oss veta hur det gick! Själv är jag bara på Äl +5... det känns som en evighet innan jag kan testa...

Ja, de sista dagarna är sega. Jag har svårt att hålla mig ifrån testen. Men nu blir det nog test varje dag fram till mens...
Svar på tråden BIM MARS 2018