BIM MARS 2018
Jag har ju dock inga ÄL känningar överhuvudtaget... jag har dock aldrig tempat. Vi kör varannan, hoppas pricka in. :)
Idag har jag känt "stickningar" långt ner i magen. Men det kan ju vara för att jag känner efter. Förra gången jag var gravid kände jag detta. Jag testade pga av det, och visst blev det positivt. Alltså det varade bara några sekunder. Inget mer. Hade egentligen inga mer symptom precis när jag testade.
Jag känner varken av ÄL eller mens. Märker det bara att blodet kommer. Dock känner jag av pms veckan före mens. Känner av det nu också, ska troligen ha mens nästa vecka (eller helst inte).
Jag börjar alltså bli skengravid redan nu. De månaderna jag har varit skengravid har det inte varit något, men den månaden jag blev gravid hade jag egentligen inga symptom.
Ingen idé att känna efter... man kan ju dessutom vara gravid utan symptom. Dock fick jag symptom fyra dagar efter testet- hungrig! Sen försvann det på en dag när jag fick missfall...
ÄL +6 idag. Vågar dock inte lita på mitt enda positiva ÄL test någonsin, så vi kör fortfarande varannan dag. :)
Imorgon är det en veckas väntan kvar... men kan ju få plus före. Jag ska klicka hem lite fler gravtester.
ÄL +7 Känner mig inte alls gravid. Inga symptom, allt känns precis som vanligt. Kanske ser jag lite gravid ut efter allt godis jag precis vräkt i mig. :)
Tog ett gravtest imorse. Negativt så klart. Ska ta ett testa tidigt test imorgon... ja, jag VET att det med allra största sannolikhet blir negativt oavsett men kan inte låta bli...
Nu vart på Gyn gjorde VUL å gyn undersökning, allt såg bra ut dock fått kraftig hormonrubbning i kroppen så ska börja äta provera från idag å 10dar framåt för att återställa cykeln. Så blir att avvakta bebistillverkning för mig ett tag tills normalt. ????
Men men ville bara ge uppdatering.
Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(
Imorgon bitti blir det test. ÄL +10. Har testa tidigt test hemma och jag hoppas verkligen!!
Stolt över mig själv att jag lät bli att testa idag. Känner dock inga gravsymptom.
Lindsey77: vad spännande, låt oss veta hur det gick! Själv är jag bara på Äl +5... det känns som en evighet innan jag kan testa...