BIM MARS 2018
Ja jätte kul! Mitt bim blev ändrat till 3/3 :)
Jag trodde jag skulle ha ÄL imorn, men tog ÄL test precis och ingen gubbe. Borde det inte komma upp dagen innan iaf? Hade molvärk och känning igårkväll så trodde den va på G så tog test igårkväll också (alltså 2 test igår, känns som jag slösar dom nu, hehe så dyra). Men till min fråga kan man ha ÄL utan att det visar på testen?
Blir verkligen spännande att se hur många av oss 35 (
Som för tillfälligt är på BIM listan) som plussar <3
Kunde inte låta bli... idag klickade jag hem tre testa tidigt test från billiga tester. Man ska kunna testa med dem fem dagar före beräknad mens. Jag är hopplös testmissbrukare. Tog säkert 15 test förra månaden (!). Fick positivt redan dag 28 i den cykeln jag fick missfall. Osannolikt då min cykel i princip aldrig är kortare än 35-40 dagar. Därför började jag testa alldeles för tidigt förra cykeln som blev 45 dagar. Missade ju tyvärr ÄL då allt blev försenat efter missfallet...
Ska se om jag ska kolla till helgen... tror jag fick positivt ÄL +10 senast.
Nu vill jag snabbspola fram till mars! ÄL +3 idag. Om nu ÄL testet visade rätt...
Nu är vi stackare som har vistas här från början snart först framme på BIM dagen! Ha ha :)
Är det någon som fått positivt på ÄL test, och inte det har stämt med mensen? Dvs om man har en lutealfas på 14 dagar, och så har mensen inte dykt upp trots ÄL test. Alltså att man ändå fick ÄL senare, och inte testet stämt...?
Jag har svårt med tilliten till ÄL test. Har ju blivit gravid trots negativa test. Nu blev det ju positivt med digitalt för första gången... jag känner ingenting och verkligen försökt analysera flytningar. De var ju lite vattniga ÄL dagen, om det nu var ÄL.,.