-
-
Tack snälla ni <3!!
Jag vågar inte riktigt tro på det. Köper ett digitalt imorgon. Det känns pirrigt, overkligt och fantastiskt kul om det stämmer!! -
Bambi- åh vad kul! Grattis!!
-
Men kan du inte vara gravid då? När testade du senast?Baraentilligen skrev 2018-03-04 09:15:00 följande:
Åååh, varför kan inte mensen komma på riktigt redan! Har haft lite ljusröda flytningar de senaste dagarna efter att jag testade negativt och nu är mensen fyra dagar sen. Så frustrerande! Vill bara börja om nu...
-
Håller tummarna för att pyret stannar kvar! Jag har hört många som blött i tidig graviditet där allt gått bra!PowerL skrev 2018-03-04 13:06:39 följande:Sofiaaaaaa:
Blödde du mycket och länge?
Jag har inte så ont längre... -
Niila- låter lovande! Jag har också BIM idag och känner igen alla dina symtom. Jag tror att jag plussade idag ( mitt test finns ngn sida bakåt i tråden). Vågar inte riktigt lita på det, men många här tycker att det är pos :).
När ska du testa nästa gång?
Jag ska köpa ett digitalt imorgon? -
Tack!! Vågar inte tro på det helt än, men jag börjar iaf tänka att jag nog faktiskt är gravid!Niila skrev 2018-03-04 17:06:02 följande:Wow! Hittade bilden:) Är ju helt klart ett plus! Grattis!! Åh nu fick du upp mina förhoppningar när du skrev att du har alla symptom jag skrev om XD. Berätta mer!Tre goa ungar 03, 09, 11??
Jag är sedan ca en vecka illamående av och till ( men svagt), precis som du lätt ömmande bröst, men mindre än tidigare graviditeter. Och jag har också molvärk och ilningar i nedre delen av magen. Känner mig spänd och uppblåst i nedre delen av magen också.
Annars känner jag inget speciellt. Inte särskilt trött eller arg än, vilket jag brukar bli!
Jag har testat varje dag sedan BIM-6. Helt neg fram till igår på BIM-1 då man anade en extremt svag skugga som jag inte trodde var ngt. Har testat tydligt pos tidigare än så minna tidigare graviditeter, så jag trodde inte jag var gravid.
När ska du testa nästa gång?
Såg att du har tre barn sedan tidigare. Kul! För oss blir det också vår nr fyra om allt går väl! -
PowerL- vad tråkigt!!! Hoppas att du snabbt blir gravid igen!
-
Har inte så mycket flytningar alls. Men de jag har är vattniga. Mina barn är födda -08,-11 och -14.Niila skrev 2018-03-04 20:05:12 följande:Hihi Låter ju som e x a k t samma symptom..! Lustigt att du skriver om spänd och uppblåst. Gått på toan lite akut tre gånger idag och min mage är så svullen att jag ser ut som om jag vore i fjärde månaden :P Hur har dina flytningar sett ut? Och hur gamla är dina barn?:) Jag vet inte när jag vågar testa!:0 Förväntar mig att mensen ska vara där varenda gång jag går på toa liksom. Kanske försöka hålla ut till onsdag?
Apropå molvärk. När jag ska ha mens brukar det liksom knipa rakt ?i? livmodern. Alltså typ i en rak linje från naveln. Just nu, i denna stund, molar det mer på sidorna, ovanför ljumskarna och bak mot ryggen. Känns det igen? Haha Minns ju typ inget från mina andra graviditeter känner jag nu! ;PTre goa ungar 03, 09, 11
Jag har också molvärk nedåt ljumskarna och dovare än vanlig mensvärk tycker jag.
Duktigt om du håller dig till ons, jag är testoman!
Tänkte köpa ett digitalt imorgon. Uppdaterar efter det! -
Ni hade rätt allihop! Kan inte riktigt fatta det!
Så himla kul! Och ganska läskigt... -
Tycker också att du ska ta ett test!! Jag tycker det låter lovande!Baraentilligen skrev 2018-03-06 15:38:55 följande:
Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.
-
Vad roligt! Grattis!!Hansson88 skrev 2018-03-06 15:50:39 följande:
Idag stal jag ett gravtest på jobbet från vår skolsköterska.
Tog testet när jag var hemma snabbt innan jag hämtade sonen från förskolan (1.5 år).
Positivt!!! Galet!
-
Åh! Grattis!!!Asale skrev 2018-03-06 08:23:25 följande:
Oj det kom som en chock! Jag började gråta! Den där jävla testet är POSITIVT!!!
Tror inte man kan se på bilden dock, men den är
Men den är där. Min man såg den också klart och tydligt. Absolut inga syner. För vi båda såg den direkt och jag började gråta!! Jag tror inte på det förrän jag har fått ett bättre test. Men ja om detta stämmer nu så är jag gravid. Kan knappt tro det själv! Vi har försökt i 1,5 år snart och nu ÄNTLIGEN
-
Niila- hur går det? Har du tagit något test idag?
-
Började blöda imorse och nytt digitalt test visar redan negativt tyvärr. Så det slutade i tidigt missfall v 4+4. Himla tråkigt!
-
Håller tummarna för att det slutar blöda och att fröet stannar!Frallanz skrev 2018-03-09 21:14:13 följande:Kanske inte :/ men det är de första man tänker på när man hör blödning i graviditet... har lagt mig o ska försöka få sömn, riktift stark molvärk just nu o är bara sååå trött, kan inte låta bli att vara ledsen dock o tankarna far runt... men men, återstår att se längre fram.
-
Åh vad tråkigt!!Frallanz skrev 2018-03-10 05:41:53 följande:
Hej på er fina tjejer. Här blev det ett missfall, aldrig haft det nångång innan men vet att det är det jag upplevt o upplever just nu. "Menssmärtorna" tilltog rejält inatt och kändes lite som värkar där ett tag, blödningen höll sig hela natten o fick till slut ta en varmdusch för att lindra värken o där i duschen kom det ut (förlåt för info!) slem, och nåt som liknar en hinna eller vad man ska säga, samt tvä blodklumpar. Nu på morgonen när jag duschade igen kom det ut ännu en "trådig hinna" storlek större.
Väldigt tråkigt då sambon släppte bebisbomben för sin familj igår.. nu ska vi idag tala om att vi förlorade ärtan.
Men som nån skrev, får se det som så att nåt var fel o kroppen tog hand om det.
Nån som vet om ÄL blir kring samma tid som innan härefter o så? :)
Jag hade också mitt första missfall nu i mars ( har tre barn, har haft turen att slippa missfall tidigare).
Jag plussade i söndags på 4/3 och började blöda i torsdags v 4+4. Blev jätteledsen. Hade också hunnit berätta för några och tom ringa MVC och boka tid. Fick hem papper från MVC igår med massa info, kändes sorgligt. Ska inte ringa lika tidigt nästa gång.
Jag undrar också när älen kommer nu. Tror att den kommer ca 14 dagar efter att man börjat blöda när missfallet kommer så tidigt. Men det verkar vara lite olika. Tänkte kolla med stickor.
Det finns en BFapril-tråd. Det är flera av oss där som fick missfall i mars.
Stor kram till dig <3! -
Grattis!!TouchOfRed skrev 2018-03-10 07:20:34 följande:
Alltså va?! Jag är helt i chock. Jag trodde inte ens jag haft ÄL. Jag har ju testat med digitala ÄL test utan att få positivt. Jag har ju haft pms. Jag fattar inget. Men jag är helt överlycklig :D
-
Stort grattis!!Regnbågsmorsan skrev 2018-03-11 05:30:10 följande:
BIM idag och fortfarande positivt gravtest. Femte gången gillt med insemination på mig, men vi började med partnern så resan har varit låååång.
Tror jag vågad bli glad nu. En stund. Sen ska man ha ångest i 9 månader att allt ska gå bra.
Lycka till ni andra som kämpar där ute.