• bluegrass

BIM MARS 2018

Jag var dum nog att titta på gårdagens negativa test igår kväll ( alltså 12 H efter att jag tog det). Då fanns ett svagt men tydligt färgat streck. Jag vet förstås att det inte är giltigt, men började ändå få upp lite hopp.
    Dagens test på BIM-4 dock helt neg.

Jag brukar plussa senare än så, men detta är första gången jag kör på testa tidigt. Jag får helt enkelt vänta och se, men man blir ju så otålig!
    Jag har molvärk och lite fylligare bröst, men det kan ju förstås lika gärna vara PMS.

Hur har det gått för er som skulle testa idag?

• bluegrass
    PowerL skrev 2018-02-27 23:27:43 följande:

Har startat BIM april 2018 nu då jag nu mer och mer känner att mensen är på g och negativa tester. Har ställt in mig på att det inte tog sig denna gången. Bara att komma in om ni inte heller lyckas/lyckades denna gången. Än så länge är jag själv där ;) hoppas såklart ni plussar <3 Mitt nya BIM är 3 april.

Tråkigt om det är så, men är du säker? När var det du har BIM?
  • bluegrass
    Baraentilligen skrev 2018-02-28 06:50:07 följande:

Blir nog ingen november bebis... Lite ljusröda flytningar imorse, tyckte jag mig se. Bim april då. Lycka till åt er andra! Ska uppdatera trådstarten med bim lista när jag har tillgång till dator.

Tråkigt! Hoppas på april!!
  • bluegrass

MissElin- stort grattis!!

Lindsey- för mig har testlagret alltid funkat och jag har inte sett ngt torkstreck under lampa. Hoppas att det är ett riktigt!

Jag har graviditetskollens test nu. Intressant att de visade fel för dig. Hoppas att de hör det för mig med!

• bluegrass

Grattis till er som plussat och er som är på väg!
    Blir galen för att jag inte ser bilder från mobilen!
    Gör ni andra det?
    Jag vill så gärna se era tester!!

• bluegrass

Lindsey och Entriss- stort grattis!!
    Regnkappa- vad spännande! Det låter ju absolut som att du är gravid!
    Kul att så många plussar. Det verkar vara en turtråd det här!

Jag testade neg imorse igen, BIM -3. Får dock hopp av er här som först testat neg och sedan pos!
    Tycker på ngt sätt att jag känner mig gravid. Lätt illamående, tunga bröst och uppspänd mage med molvärk i nedre delen. Kan förstås mkt väl vara inbillning.
    Testar igen imorgon!

• bluegrass
    Näckros skrev 2018-03-01 20:09:09 följande:

Skit oxå. Bim 1/3 och negativt test. Så himla tråkigt:/

Aja lycka till ni andra! Å GRATTIS till er som plussat fan va kul! <3

Det är inte kört förrän mensen kommer! Har läst massa trådar om folk som testat neg på BIM men plussat efter BIM!
  • bluegrass
    EIJ90 skrev 2018-03-03 07:45:11 följande:

Fick plus idag för första gången!!! (BIM 27/2 men testade först idag så hoppar in i tråden)

Lite orolig eftersom jag tycker jag har lite symptom och fick lite rosa/röda flytningar på pappret imorse. Sen visade stickan bara gravid 1-2 v, borde varit 2-3 v.

Borde jag vara orolig för mf?

Grattis!! Jag tror inte du behöver oroa dig! Gravtesten visar väl v efter befruktning och inte efter senaste mens? Så 1-2 betyder v 3-4 tror jag?

Själv testade jag idag igen på BIM -1. Ser en skugga på testen ( Graviditetskollen testa tidigt) som inte funnits förut. Det borde väl dock vara starkare idag om jag hade äl när jag tror. Så förmodligen spök, men ingen mens än så jag väljer att hoppas lite till!
  • bluegrass

Jagvetdåinte- ser tyvärr ingen bild ????.

BIM idag och detta är testlagret nu ( ej morgonurin). Testade med gravkollen testa tidigt med morgonurin och då ser man en skugga, men sjukt svag, går ej att fota.
    Trodde då det var kört, men detta är testlagrets vanliga och jag tycker det ser positivt ut.
    Ser ni något??

Svar på tråden BIM MARS 2018