BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Vilken vecka kommer du vara i vid första mötet? Visst är det spännande och nervösa första veckor.
Jag kommer då vara i vecka 10 (9+3). :) sen blir det ju ytterligare ett möte i vecka 12 då prover ska tas, sa hon. :) men du ska dit redan på fredag? Håller med ditt tidigare inlägg om att det känns lite mer verkligt efter att ha fått prata lite med en barnmorska och ha ett möte inplanerat! :)
Min man läser på massor nu när vi plussat, det är så kul att han är lika exalterad som jag och att vi kan få prata loss om det här på kvällarna. Även om det är spännande och nervösa veckor, så är det ju supermysigt att få dela en sån här upplevelse med honom. Det är nästan så jag blir mer kär i honom när jag ser hur nervös och spänd han är inför varje liten detalj.
Jo, ringde idag och fick tid på fredag vilket jag tycker känns ganska tidigt. Jag kan inte minnas att jag var så här tidig förra gången. Jag hade förväntat mig att få komma dit först nästa vecka eller veckan efter liksom.
Men vad roligt att din man är så engagerad, det är inte min han läser bara infon i appen om jag visar honom. Jo, det är jätte mysigt att ha en hemlighet som ingen annan än vanligt än jag och sambon känner till än. Får se när vi berättar denna gång. När tänkte ni berätta?
Heej!! Plussade för två dagarna sedan, börjar sjunka in nu att det faktiskt växer nåt där inne ?? Om jag räknat rätt har jag bf typ 24/10. Har ett bonusbarn på fyra år, men ska bli såå spännande med ett biologiskt ??
går gärna med i fb-gruppen, mejlen dit är Bergljung_93@hotmail.com
Ah jag har försökt komma in på min email som min Facebook är kopplad till i en vecka nu, jag får inte återställa kontot för Microsoft-teamet för jag inte kan svara på vilka mina senast skickade mejl var till/handlade om (en mejl som jag inte använt sedan 2011)
Finns det något annat sätt att gå med i Facebook-gruppen? ????
Ah jag har försökt komma in på min email som min Facebook är kopplad till i en vecka nu, jag får inte återställa kontot för Microsoft-teamet för jag inte kan svara på vilka mina senast skickade mejl var till/handlade om (en mejl som jag inte använt sedan 2011)
Bli vän med någon som är medlem där. Jag har även startat en för hemlig Facebook grupp okt/nov då jag har bf i slutet av oktober :)
Hej! Hoppar gärna in här också BF beräknad 7 Oktober med första barnet.
Är i vecka 8 (7+4). Har redan varit på hälsosamtal men inväntar inskrivning den 14/3. Vill gärna med gå in i gruppen om någon snäll själ vill läggs in mig?
Emma-joh91@hotmail.com.
Hoppar in här jag med. Vi är också gravida, första barnet. Just nu i v8 (7+3) och lider av allehanda symptom. Ömma bröst, yrsel, hjärtklappning, illamående och huvudvärk.
Värsta är illamåendet som stegrats rejält denna vecka (tidigare gick det över/kändes bättre när jag åt något men nu är det konstant). Värst tycker jag att det är på kvällen, natten och morgonen (typ hela tiden med andra ord!) Någon som har samma? Hemma från jobbet andra dagen på raken idag.
Allt är fortfarande väldigt overkligt men svårt att ignorera då det känns så tydligt i kroppen.