Långväntanefterdig skrev 2018-03-29 06:51:11 följande:
Inte blev det ett guldägg här inte!! Tog ett testa tidigt spm visade negativt såklart. Känner typiska mens symptom så vilken dag som helst nu kommer den.
Jag blir sååååå trött och ledsen. Men samtidigt så vet jag ju hur det är. Vi har inte lyckats pånett år så varför skulle vinlyckas nu bara för att jag fjort en spolning. Hade så jäkla gärna hoppats att jag kunde va en av dom som blev gravida direkt efter spolning.....
Nu ska vi ju snart tillbaka och är rädd att vi får domen att killens spermier är dåliga. Alöt könns bara så hopplöst just nu.
Åh vad tråkigt :( man känner sig så hopplös! När ska ni få svar på spermieprovet? Försök att vara beredd på det värsta men hoppas på det bästa! Man får akta sig för att sjunka allt för djupt innan man fått alla svar.
Vi har precis varit och lämnat killens prov för andra gången, första visade normal mängd men något nedsatt rörlighet så dom ville att vi skulle ta ett till nu två månader senare för att kolla om det bara var tillfälligt. Håller tummarna för att det bara var det! Och nu börjar bebisverkstan igen... försök nummer 16 tror jag vi är på..