Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Men vad konstigt! Jag sövdes också men lik förbannat ville dom att jag skulle ta cytotecen. Skönt att du slapp iallafall!
Förstår din frustration! Man vill ju bara veta VAD det är som gör att det inte fungerar. Tror du ni får testa att sätta tillbaka båda två den här gången?
Ja jag blöder hela tiden typ. Har gett upp. Det är kört, jag vet det. Vill bara få det överstökat nu
Nej, rpc har sagt att de aldrig sätter in två oavsett :( I Falun hade vi antagligen fått det eftersom vi blev erbjudna det redan första ivfen där och det känns trist att vara på rpc för jag vill jättegärna återföra två...
Alltså vilket jävla skit, så ledsen :( Beklagar verkligen, helt sjukt att du måste gå igenom detta... Finns det något i en missfallsutredning som ni inte gjort än? Såg på din blogg att ni pratat om att ge upp. Så otroligt sorglig tanke men jag förstår att ni inte orkar heller. Är donation av ägg eller spermier något ni funderat på? Förlåt för massa praktiska frågor mitt i krisen, du behöver såklart inte svara <3