LLW skrev 2019-04-24 12:09:38 följande:
Åh vad skönt att det gick bra och att du får prova lite nytt! Jag ska fråga min läkare men dom verkar inte vara så flexibla eller nytänkande på min klinik :/ hur mycket trombyl tar du? Funderar på att testa med det på eget bevåg om dom inte vill ge mig något..
Jag väntar på att se den där glada gubben på ÄL testet, men inget ännu. Tror det blir imorgon eller fredag. Hoppas fredag för återföringen lär vara 6 dagar efter om det är samma som sist, och jag vette fan om de har öppet 1 maj.. är dock helt inställd på att vår sista lilla blastis inte kommer klara upptiningen med tanke på hur det gått för de andra, så vi kör egen verkstad här hemma och om det blir återföring ser vi det som ett plus, men inget vi räknar med alls. Vill bara få det överstökat och börja på nästa behandling typ. Positivt tänkande va, haha.
Hoppas sååå mycket att det går för er denna gång!! När fick du testdag och när har du BIM?
Tror tabletten är på 75 mg och jag tar en om dagen. Sägs ju vara samma som receptfria Albyl minor om man delar den haha... Tyvärr har jag läst massa studier om att trombyl inte ökar chanserna egentligen osv men nåt måste man ju testa! Man orkar inte harva vidare på samma sätt. Jag har testdag 6 maj men bim 2-3 maj. Men eftersom jag äter både östrogen och tar progesteron nu så tror jag mensen blir sen oavsett... Vet inte alls hur jag ska göra med gravtest denna gång. Tjuvtesta eller inte...
Hoppas du får glad gubbe på fredag! Så stressigt om man inte vet när de har öppet. I Falun hade de säkert haft öppet för återföring men verkar vara så olika.