Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Ååh fyfan va jobbigt :( jävla sprutor. Jag hoppas att ni fått glada besked nu imorse!!
Efter ultraljudet idag fick jag två val. Antingen gör vi plocket på fredag utan narkos (har blivit sövd de tidigare två gångerna eftersom jag får så otroligt ont av tex spolning etc) eller så gör vi det på onsdag med narkos.
Torsdagen är röd dag, annars hade det varit den bästa dagen..
Så onsdag är ev lite tidigt och fredag är utan att sövas..
Sån jävla ångest att ta det beslutet.
Men jag valde tillslut att göra det på onsdag. Som sköterskan sa hade de inte gett det alternativet om de inte trodde att jag skulle få ett bra resultat även då. Men kommer ändå ha sån ångest om dom inte får tillräckligt många eller mogna :(
Dessutom glömde dom skicka med oss provrör till mannen! Så vette fan hur vi gör nu.. vi bor 45 minuter bort och jobbar hela dagen imorgon, så antingen om man kan köpa rör på apoteket eller så får han kanske ta fram det på plats? Det går ju inte att ringa till dom förens imorgon heller. fan vad oförberedd och stressad jag känner mig nu. Hela den här behandlingen gick så fort och jag ångrar lite att vi inte väntade och gjorde låna protokollet efter sommaren istället :(