Hedblomster skrev 2020-06-29 19:56:53 följande:
Hej tråden <3 Känt mig så ensam sen så många av er "tagit examen" härifrån. Undrar också hur det gått för tex Fifen?
Min klinik har varit stängd i tre månader nu, stängde strax innan vår nionde återföring. Så jobbigt. Vi har startat upp processen med Olga fertility clinic i Ryssland men det ligger såklart också på paus just nu. Vi ska dit för hysteroskopi och ERA-test och massa blodprover, ja, nån gång... I höst hoppas jag. Försöker att inte tänka så mycket på det men det är svårt och gör ont. Hoppas alla har det bra om ni läser det här!
Följer dig på instagram o hoppas så fruktansvärt mycket att ni ska lyckas! Är imponerad över hela Rysslandsgrejen. Var oxå inne på det litegran innan pluset. Sjukt frustrerande kan ja tänka mig att allt är på paus nu oxå. Mardröm :(. Jag hoppas ni får köra igång snart och att processen att vända sig utomlands ska hjälpa. Är det hemskt mycket pengar det handlar om oxå? Du ska se att ni kommer att lyckas! Jag tror på att vända sig till annan klinik med andra infallsvinklar!
Jag är i v 34 och kan fortf inte riktigt förstå att jag är gravid. Det hände liksom bara alla andra. Även dom som kämpat. Om allt går fint så kommer en flicka i mitten av augusti. Kram <3