Mindre en 50 dagar till bf !
Inga värkar än :(
Inga värkar än :(
OMG så skönt att man inte är ensam om detta just nu.....vill bara grina fick en mobilbild upptryckt av min mamma i morse att min kusins tjej fött igår......mmmm vad roligt för henne!!!! Känner mig som världens mest bittra människa usch vad jag skäms över mig själv ( är såklart glad för dem att de fått en liten) har lite mensvärk till och från men ingen smärta....igår så jävla ont i ljumskarna och sittbenen men är väl vanlig foglossning som blivit värre!!! Jaha får vänta på tisdagskontrollen av tappen och hoppas att nåt händer i helgen!!!! Vill bara se och känna att bebisen är frisk och välskapt....psykiskt störd av RUL i v 19 då de sa grav missbildning.....för att Linköping sedan säga helt normalt foster! FÖRVIRRAD
Någon här med placenta previa?
Letar symtom som bara den....känner att när man blir glad av att skita så har det gått för långt. Glad för allt som ev kan vara tecken på start.....mår väldigt illa idag jämfört med andra dagar men men
inte nåt än och känner bebis lite.....hoppas fler känner lite rörelser så det inte är onormalt, Så svårt att avgöra vart gränsen går tycker jag. Gud varför ska min bebis vägra komma ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vågar knappt fråga...men har det blivit några bebbar över helgen?
En dag kvar, sen första kontroll inför igångsättning.ä Även om jag inte är mogen så känns det som om då är bollen i rullning i alla fall.
Ont i ljumskarna och stenhård mage till och från hela tiden lite ilningar i underlivet men inga smärtsamma värkar direkt..... suck
Hör ni fellow gnällrövar! TACK FÖR ATT NI FINNS! Det hjälper mot min känsla av att vara den enda i hela jävla världen som går igenom det här.
BF +8 idag. "Alla" kvinnor jag vet på mammas sida i släktem (mamma, mostrar, mormor, kusiner) har fött minst tio dagar för tidigt... funderar seriöst på om jag är adopterad?!
Var på koll för igångsättning idag, lite tidigt 37+1.
Inte mogen. Hon fick in ett finger, men kom bara 3 cm sen var det stopp...vad det nu innebär.
Kom tillbaka med väskan på fredag å möt mig på förlossningen kl 10 sa hon. Vad innebär det????
Skönt dock, hade inte optimalt med barnpassningen just nu..
Härligt då verkar du bli igångsatt jag har samma status men e vill inte sätta igång mig pga att jag är omogen är dock 40+5 idag fan att det måste vissla mellan benen innan de sätter igång en har ju fått ok för igångsättning bara jag är mogen
Har alla mogen tapp här inne är i 41+0 imon och klassas inte under mogen än så nekas igångsättning här verkar alla bli igångsatta men alla kanske är mogna här inne