BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
BF SEPTEMBER 2018
1. Jasminefjellberg 2:a barnet, Mrs Lina 1 barnet
2. LilacAm, 1:a barnet
3. Malin1809, Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet, Alvaaa 2:a barnet, KLindqvist 1:a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet, Akinder 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet
11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet , Mawie 3:e barnet , Johannana 1a barnet
12. Nicho2018, 1a barnet
13.
14. Nostalgity, 3e barnet
15. Cheerful 1a barnet, ankmamma 1a barnet, Hellan 3:e barnet
16.Boggielo 3e barnet, Annnno 1a barnet
17.
18. Mimipig, 2:a barnet
19. Imra, 1:a barnet. icekitten, 1a barnet, Abla 3:e barnet
20.
21. Orkidé, 3e barnet, LA87
22. Lilj3, 2:a barnet , Nastka 3:e barnet, Sofiiem 2:a barnet; theemi 2:a barnet, josgos1:a barnet
23. Elsaida, 6:e barnet , Maggisbulle 1:a barnet, Maria090 1:a barnet
24. Woohooo; 1:a barnet, tildurrr 1:a barnet
25.
26.
27.
28. Löv1, 1a barnet.
29.
30.
Ul idag för kolla om d e ofostrig då dom ej såg foster för 5dgr sen i v7. :( Gravsymptomen har minskat men nyss mådde jag så illa att jag nästan kräktes. Vet man kan ha symptom som vanligt trots ofostrig graviditet..skulle kännas så konstigt o sorgligt. Är inställd på att d e tomt till 95%..men mina 5% av hopp lyser dock starkast tokigt nog o kommer antagligen leda till stor besvikelse o sorg om 1 1/2h! :(
Varit och tagit tester på sjukhuset nu. Gravtestet visa väldigt starkt inom en halv minut, så jag fick göra blodprov.... Får svar om 2 timmar om de är lågt eller ligger inom normala värden för denna vecka. Ska tillbaka på fredag och göra det slutgiltiga blodprovet, då får vi hoppas att det fördubblats!
Varit och tagit tester på sjukhuset nu. Gravtestet visa väldigt starkt inom en halv minut, så jag fick göra blodprov.... Får svar om 2 timmar om de är lågt eller ligger inom normala värden för denna vecka. Ska tillbaka på fredag och göra det slutgiltiga blodprovet, då får vi hoppas att det fördubblats!
Ul idag för kolla om d e ofostrig då dom ej såg foster för 5dgr sen i v7. :( Gravsymptomen har minskat men nyss mådde jag så illa att jag nästan kräktes. Vet man kan ha symptom som vanligt trots ofostrig graviditet..skulle kännas så konstigt o sorgligt. Är inställd på att d e tomt till 95%..men mina 5% av hopp lyser dock starkast tokigt nog o kommer antagligen leda till stor besvikelse o sorg om 1 1/2h! :(
Håller med! Så jag ringde och bokade ett VUL samma dag som jag har inskrivning. Och helt plötsligt kostade det bara 350. Men synd att det ska vara en ekonomisk fråga att stilla oron i början, det finns nog många som ändå tycker att 550 är väldigt mycket, kostar väl lite olika i olika landsting.
Jag har mått så dåligt sen i söndags. Åkte på magsjukan. Har bara legat i soffan inflera dagar nu och kunnat dricka lite blåbärssoppa. Vet inte längre vad som vad magsjuka och grav. För alla dofter var hemska, matdoft gick inte alls för sig. Idag har jag yrsel, såå trött och ingen matlust.
Jag har mått så dåligt sen i söndags. Åkte på magsjukan. Har bara legat i soffan inflera dagar nu och kunnat dricka lite blåbärssoppa. Vet inte längre vad som vad magsjuka och grav. För alla dofter var hemska, matdoft gick inte alls för sig. Idag har jag yrsel, såå trött och ingen matlust.