Löv1 skrev 2018-01-17 18:25:44 följande:
Alltså, idag har jag tänkt ?nu är jag inte gravid längre? ändå sedan jag vaknade imorse.
Hade ju så extremt tidiga symptom och plussade redan fem dagar innan BIM...
Ska ta ett nytt tidigt gravtest i morgon bitti då det är två dagar innan BIM.
Opererade bort en cysta på vä äggstock 2015 och idag har molverken i tjejmagnet jag haft nu i några dagar snarare gått över som ?slitningar? i äggstocken så som det kändes innan jag opererade bort cystan.
Någon mer än jag här som upplever att gravidsymptomen kommer och går? Eller någon likt jag som oroar ihjäl mig inför tanken på MF eller att något ska gå snett. :/
Min glädje har gått över till oro vilket är jättejobbigt. Tips på att komma över detta?
Kram!
Definitivt att de kommer och går! Och att nya symptom dyker upp.
Hade molvärk ganska många dagar som jag knappt känt alls de tre senaste dagarna. Men ibland ilar det till i magen om jag spänt mig, typ tar mig upp ur sängen eller så. Ömma bröst är konstant. Och vissa dagar jättehungrig andra inte.
Men jag förstår hur du menar, när det molar känns det ju att nåt händer, även om det gör pytteont gillade jag det på nåt vis.
För att stilla min egen oro har jag bokat VUL om 3 veckor (v 8 för mig). Så vi kan lugna nerverna och känna att det är mer konkret att berätta för folk. Så det kanske är nåt att fundera över? Då får man ju förhoppningsvis svart på vitt att någon finns där! Kram