BF September 2018
Tidigt vul nns ju förhoppningsvis lugnare, så man kan upptäcka oklarheter tidigare, om det nu skulle vara något som är icke fungerande, ska oxå försöka få en undersökning. Jag tar enbart folsyra just nu. Järnvärden kan man ju kolla upp längre fram kanske och då kan man ju ta extra, eller ska man ta allt från början. Osäker.
Någon som varit med om små blödningar redan vecka 4 5 i era tidiga graviditeter men som trots det gått vägen? Nu efter ett nytt plus, har jag tyvärr idag påbörjat lite rosa röda flytningar. Men det kan kanske vara normalt också. Blödde aldrig i min fungerande graviditet med mitt första barn. Så har ingen erfarenhet av det.
Idag ringer dom om mina blodprov men i onsdags hade jag 12000 i hcg, så det bådar ju gott!
Jag var livrädd och orolig att det var ett till mf.... Jag sa till sambon att varför klarar vi inte av att behålla?! Medan han sa att vi inte ska måla fan på väggen förän något är konstaterat. Jag var HELT inställd på mf då jag aldrig förr blödigt i en fullgången graviditet.
Men nu har det ju vänt och hittills verkar de som vi får behålla det!