BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej! Grattis till er alla! Jag kunde inte heller hålla mig till igår (24) då jag skulle haft mens utan tog ett test i torsdags och enligt appen kommer bebis den 3 september. Vet ni om det finns någon hemlig Facebook grupp ännu som vi kan joina? :)
Hej, hej
Plussade igår.
Enligt appen har jag BF 3 sep ??
Mannen vet inget ännu då han är i Thailand med sina föräldrar.
Vilken app använder ni? Enligt NC har jag BF 4 September (baserat på tempteratur) och enligt preglife har jag BF 29 Augusti (Baserat på sista mensens första dag). Vilken ska man lita på? Använde NC i enbart 1 månad innan jag blev gravid.
Hur gamla är ni och vart bor ni? Jag är 27 år och bor i Eskilstuna.
grattis till alla som plussat :D
Jag hoppar in här. Hade BIM i lördags 23/12 men kunde inte hålla mig. Sä testade redan i torsdags och där kom det ett fint plus <3 Jag och sambon har försökt i ett år, så det här var en helt underbar julklapp <3
Enligt sista mensens första dag så har jag bf 2/9-18
Gick in i vecka 5 idag :D
Grattis! Jag har också bf 1 september med andra barnet :)
Jag är 27 år o bor utanför Uppsala :)
Tack detsamma! Va kul att vi är lika :)
Hej! Plusade med andra barnet idag. Enligt min beräkning bf 5/9. Jag är 33 år och bor i Sthlm.
Hej! Plusade med andra barnet idag. Enligt min beräkning bf 5/9. Jag är 33 år och bor i Sthlm.