BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Åh vad kul, hoppas vi kan följas åt under denna resa.
Jag har faktiskt inte större symtom mer än innan jag plussade. Då hade jag ovanligt ömma bröst och som mensverk.
I nuläget är jag mest trött och igår morse mådde jag lite illa och lite som mensverk till och från.
Hur är det för dig?
Ja men så kan det vara. Jag har vaknat ofta och tänkt mycket på vad som händer just nu. Men jag vill ju gärna hålla på det lite till iallafall. Sambon fyller år 9 Januari så vi tänkte berätta det för familjen då även om det kmr bli svårt att hålla sig.
Hej! Jag plussade imorse!! :D enligt mina beräkningar är det bf 1september, det blir andra barnet.
Hej! Jag plussade imorse!! :D enligt mina beräkningar är det bf 1september, det blir andra barnet.
Hur gamla är ni och vart bor ni? Jag är 27 år och bor i Eskilstuna.
Hej, hej
Plussade igår.
Enligt appen har jag BF 3 sep ??
Mannen vet inget ännu då han är i Thailand med sina föräldrar.
Hur gamla är ni och vart bor ni? Jag är 27 år och bor i Eskilstuna.