Milie skrev 2018-01-18 22:09:59 följande:
Även fast mitt jobb inte är fysiskt så känner jag likadant. Jag jobbade till 21:30 ikväll och har mått så illa och nästan somnat då jag stått stilla 20 sekunder för att vänta på något. Jag har varit nära på att säga hur illa jag mår också, men det vill jag inte. Folk är livrädda för magsjuka och de tänker bara magsjuka eller graviditet om man säger att man mår illa.
Har du fått något värde från första hCG-testet eller väntar de tills de fått svar på morgondagens provtagning? Jag läste att du fick ett väldigt starkt urintest och sen mår du ju illa så..det booorde ju vara lugnt :)
Ja precis. .. Det är bara ta ett par djupa andetag och äta något haha
Dom skulle ringt igår men gjorde de inte, så jag ringde idag och påpekade detta.... Då sa hon att doktorn ringer mig sen, jag frågade ca tid då jag inte kan ha mobilen med mig hela tiden på jobbet, hon sa runt 14-15. Så jag hade mobilen med mig då. 16:48 hade jag två missade samtal från privat nr, så jag antar att han ringde då.
Så jag får väl veta imorgon hur proverna ser ut...drygt att behöva vänta ännu längre pga deras miss!