Lilj3 skrev 2018-07-23 15:12:31 följande:
Samma här, gick hem på graviditetspenning redan efter midsommar. Har väl inte fixat så mycket till just bebisen än men måste ha något att göra hela tiden annars blir jag tokig. Så jag drar igång med att städa, plocka, baka, rensa osv och sen är jag helt slut på kvällen när sonen har somnat. Dessutom har vi precis renoverat köket så det har varit en hel del att göra. Jag har inte haft en speciellt jobbig graviditet hittills men börjar känna att kroppen säger ifrån. Sen gör ju värmen sitt också. Det blev ju inte så mycket till tips här eftersom jag är usel på att koppla av själv, men jag förstår din rastlöshet!
Ja, när barnen somnat så är de som att jag kan somna stående. Helt hyper på dagarna!
Det är ju några veckor kvar... Snacka om rent hem vi kommer ha! Haha. Hade jag kunnat så hade jag skrubbat golvet för hand.
Vi har en golvfläkt i alla rum, samt vår ac stå på i det rummet jag håller på i. Pga värmen så kan jag inte gå ut så möe... Får inge luft och får illamående, annars hade man ju kunnat hitta på saker med barnen... Men de får jag göra efter klockan 17-18.
Trevligt att höra att de finns fler som mig hehe