• maria1992

BIM JANUARI 2018

Lottch3n skrev 2018-01-12 09:22:59 följande:

Nix ingen mens i sikte alls. Igår fick jag även ökade flytningar och det brukar jag inte få innan mens :/ vet inte vad det är som spökar.

Mår precis som jag gjorde tidigt i förra graviditeten :/

Har du regelbunden mens annars? Dyker den inte upp inom några dagar så ta ett nytt test! Ge inte upp hoppet, de visar ofta efter bim för många <3
  • maria1992

Idag extrem molnvärk. Hugger och gör djävulskt ont. Trodde mensen skulle komma då de ursäkta, rann, och det var klumpiga vita flytningar. Brösten ömmar rejält och känns tunga (har aldrig gjort de innan) även blivit större. Hjälp! Bim 16-17...

• maria1992
    Imra skrev 2018-01-13 05:40:14 följande:

Oj glömde bilden ;)

Grattis grattis grattis!! <3
  • maria1992
    Imra skrev 2018-01-13 05:52:51 följande:

Vet inte om det räknas som symptom men låg hemma och Var sjuk igår. Lätt feber, väldigt ont i halsen och allmänt förkyld. Isf halsbrännan som kan vara ett symptom kanske. ;)

Sen mer intensiv molvärk, men jag trodde faktiskt att det bara var mensen. Har blivit lurad av molvärken så många månader. :)

Så spännande! Har hadt lite molnvärk jag med och idag extremt ont i äggstockarna. Hm..trodde mensen kom men bara väääldigt mycket vita flytningar. Bim mellan 15-17... läskigt spännande haha.

Verkligen grattis till dig!!
  • maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-13 07:18:11 följande:

Bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte..

Jag har ett digitalt test kvar, tänkte ta det på måndag, vad tror ni?

Klart du ska <3

Hur har du det med flytningar? Har du molnvärk? Brösten?
  • maria1992
    Unknown skrev 2018-01-13 10:08:20 följande:

Haft samma, mensvärken blir bara värre och inatt trodde jag att mensen kom då det kändes som att jag blödde.

Men icket, (ursäkta infon) men vita klumpar likt gelé upptäckte jag, är det normalt haha?! ????

Hade precis samma.. jättemycket vita klumpiga flytningar. Trodde också mensen kom men icke..
  • maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-13 10:41:12 följande:

Då ska jag hålla mig till måndag om mensen inte kommit.

Har extremt mycket och vattniga flytningar vilket jag inte brukar ha. Molvärk har jag till och från hela tiden. Brösten har växt känns det som plus att dom är ömma och tydliga blodådror.

Mår precis som förra graviditeten :/

Hur går det för dig? <3

Ja gör det!!

Jag har samma som dig.. mycket flytningar, vita.. har även molnvärk men haft rätt ont idag, precis som mensvärk meb mensen kommer ej... hm.. brösten har blivit större, både jag och min sambo ser det och ömmar som bara den.. brukar det aldrig göra... :/ spännande <3
  • maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-14 08:52:26 följande:

Bim +2 och fortfarande ingen mens i sikte..

Inatt vaknade jag av att jag mådde så illa och inte kunde somna om..

Nytt test imorgon och är det också negativt vill jag bara att mensen ska komma! Usch detta var jobbigare än jag trodde.. :(

Kämpa <3

Fick min mens idag... skulle egentligen kommit på onsdag. Vi får kämpa vidare tillsammans annars, men hoppas hoppas hpppas verkligen!!
  • maria1992
    LunaLo skrev 2018-01-14 09:47:58 följande:

Vad tråkigt :/ För mig med, haft spottings i två dagar men idag sjönk tempen och det känns som om den kommer igång ordentligt nu. Hoppa med i februari-tråden. Nästa månad är det vår tur! :)

Så tråkigt! Min mens är som din, jääättesparsam.. mest brun/ljusrosa. Inget färskt blod. Vaf beror de på? Är de mens eller ej? Jag har ej tempat så vet ej :/
  • maria1992
    MammaTillTvå90 skrev 2018-01-31 10:58:29 följande:
    Vet inte om det funkade med bilden. Men jag är så jäkla Glad, jag skakar!!!!Åh tack! Kan knappt tro det! Det är helt sjukt det här! Inte konstigt att man har mått knasigt.. Nu kommer den där eviga väntan och oron. En dag i taget :D
    ÅH GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! 

Vad har du haft för symtom?
  • maria1992
    Emhy89 skrev 2018-02-01 09:48:27 följande:

Vad händer med denna tråd nu?

Testade neg i morse på BIM +3... Vill dock gäna vara med och fortsätta följas åt :)

Kom över till BIM feb
Svar på tråden BIM JANUARI 2018