josgos skrev 2017-12-21 12:45:37 följande:
Hej!
Hoppar in från decembertråden ????
Detta är 3e försöket med första barnet. Jag är 29, sambon 40.
ÄL den 28 dec och BIM 12 jan enligt appen.
Appen jag använder heter Life. Den har tagit bort min senaste ÄL ur kalendern, som borde varit kring den 4 dec, men ÄL från början på november är kvar. Någon som begriper detta mer än jag och har en förklaring?
Dessutom hade jag alla symtom som fanns efter ÄL i november (stickningar, trängningar när jag kissade och helt sjukt ömma bröstvårtor, tunga bröst, svullen mm) men fick ju sedan "mens" den 19 nov. Nu börjar jag undra om jag inte hade ett tidigt missfall, men kommer ju aldrig få veta eftersom jag inte tog något gravtest.
Jag förstår alla er som fått plus innan BIM och sedan tidiga missfall, som ångrar att ni testade för då hade ni sluppit besvikelsen, men tänk såhär istället, att ni vet ju att kroppen fungerar och vilka tecken ni ska ha koll på nästa gång! Om det kan kännas som nån pepp ????
Spännande!!
Då har vi äl rätt nära varandra. Jag tror min är på nyår!
Min sambo är 30 och jag 23.
Jag har både natural cycles och Life.
Life stämmer inte riktigt på mig.. Vet inte riktigt varför men det känns som natural cycles är mycket bättre. Den har stämt exakt VARJE månad. Lite coolt
Ibland har jag också haft det, men vad jag har förstått som uteblir ägglossning någon gång om året, kanske det?
Ja, jag håller med! Jag blev sjukt depp efter mitt missfall men... Nu vet jag att det går vilket gör mig ännu mer taggad!