• Milamilis

BIM JANUARI 2018

MariaS02 skrev 2018-01-25 16:43:40 följande:

Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3

Vad roligt, grattis! Det känns som att många av oss plussar nu, hoppas vi som är kvar kan ansluta oss också ;)
  • Milamilis
    MariaS02 skrev 2018-01-25 17:11:51 följande:

Tack! Det hoppas jag verkligen!! Så vi ses i BF oktober, om jag räknar rätt <3

Det låter rimligt, tror att jag bör vara beräknad till 6e oktober om jag plussar på lör/sön ;)
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-26 08:11:24 följande:

Grattis!!Jag känner precis likadant. Hur har det gått för dig?

Negativt på testet i morse. Jag har massor vita flytningar och vill typ bara sova, annars tyder allt annat på mens.. Jag känner mig mer och mer inställd på mens, faktiskt :/
  • Milamilis
    Meej skrev 2018-01-26 16:19:11 följande:

Jag håller ändå tummarna för dig!

Jag håller också tummarna för oss alla ;) jag gissar dock att jag inte kommer plussa denna månaden :)
  • Milamilis

Jesus Kristus, jag har mått SÅ illa ikväll! Jag är iväg på en gala där det bjudits fyrarätters och efter första var jag övertygad om att jag skulle spy så efter det har jag petat mig igenom maten. Jag tar nog tillbaka det där om att det bara är mens på G här.

• Milamilis
    SugarSugar skrev 2018-01-26 22:34:15 följande:

Gaaah... vet inte om jag kan hålla mig längre. Blir nog att testa imorn bitti. Har haft värk i livmodern sen ägglossning.. aldrig känt så innan. Men jag kanske inte har känt efter heller? Tappen är stängd. Vi får se om det visar nåt eller inte. Nu håller jag tummarna för oss alla som är kvar i tråden! (Och er andra givetvis oxå)

Jag håller mig med att testa tills söndag morgon (bör vara 5 dagar efter att ägget fäst, så det BORDE ju ge utslag då). Jag håller tummarna att din livmodervärk är pga bebis :)
  • Milamilis
    LunaLo skrev 2018-01-26 23:37:33 följande:

Åh vad spännande! :) när har du BIM?

Enligt min så app så här jag BIM 28/1, sen brukar min mens diffa -1 till +2 dagar. Så typ i helgen/början av nästa vecka!
  • Milamilis
    Tjorven89 skrev 2018-01-26 23:42:40 följande:

Va tror ni? Ser bara ett svagt streck. Ska såklart göra nytt test men kul o höra va ni tror eller om nån har haft ett test med samma o om de va pos eller neg då.

Jag tycker mig kunna ana något, men jag är en sådan där krass person som vill att testet ska vara solklart positivt för att jag ska våga säga att det är på riktigt ;)

Jag håller tummarna att det blir starkare kommande dagarna!
  • Milamilis
    emmaisson skrev 2018-01-27 07:05:04 följande:

YES!!! Plus!!!

Med ett digitalt dessutom :D

Grattis, guds så roligt!! :D
Svar på tråden BIM JANUARI 2018