BIM JANUARI 2018
Vad roligt!! Har du några symptom än?
Hårt du några symptom än?
Vad roligt!! Har du några symptom än?
Oj vad spännande, låter ju väldans lovande
nej eller vet inte... tycker mina bröst spänner, jag vill gråta hela tiden och så molvärk men tror tyvärr detta är tidiga pms symptom... men hoppas kan man ju alltid<3
Jag skulle köpa en liten presentask med ett digitalt test i och en lapp där det stod något i stil med att det blev lite tidigare än planerat
Ja då är det kanske inte bästa idén. Här hemma är vi båda så redo för ett plus jag bara längtar till den dagen jag får förs iordning min lilla presentbox <3
Liten blödning inatt när jag gick för att sova.
Vaknade nu och testade. Tänkte att det inte skulle vara någonting.
Är jag gravid trots blödning ? Har BIM idag ! :)
Tack för alla fina pepp ! <3
Så, jag pratade med sambon igår och sa typ "Du, jag har tänkt.." och så sa jag att alla symptom jag har absolut kan vara tidig PMS, men om det inte är det så är jag mest troligt gravid och hur ställer vi oss till det så? Varpå han skrattade och sa "Ja, du har varit ovanligt cranky de senaste dagarna!! Om du är gravid så är du gravid, då skaffar vi barn!" Så ingen ko på isen om det blir ett plus nästa helg :')
Nej jag kommer ju inte ihåg haha Var 8 år sen jag var gravid senast. Då minns jag att jag hade ömma bröst väldigt tidigt, plussade 11 dagar efter äl då men hade haft ont i brösten ett tag. Men efter att han föddes har jag alltid haft ont i brösten mellan äl och mens så det är liksom inget säkert tecken längre... Men jag minns flytningarna även om jag inte kommer ihåg exakt när de kom. Och mensvärken, känslan av att mensen kommer närsomhelst
När har du bim?
Åh va bra :) Hoppas du är gravid!
Jag har bim 29/1 Och har haft molvärk sen ÄL +4 typ och just nu öm i ena bröstet. Men kände ganska lika symtom förra månaden så är väl kanske bara pms. Att man ska känna efter så mycket hela tiden hehe.
Hej på er!
Hoppar också in här, enligt nc hade jag äl för 6 dagar sedan och dagen efter äl fick jag extremt ömma bröst, de var hårda tunga och stora! Några dagar efter äl en dipp i tempen och sen har den vara stigit!
Jag är helt övertygad om att jag är gravid, det är sån konstig känsla, jag är alldeles lugn och jag bara vet att jag är gravid. Jag är dock duktig på att inbilla mig men då brukar ändå en röst säga inom mig "nej du är inte gravid" och brukar inte vara såhär lugn. Men nu tror jag verkligen 100%.
Har även haft ganska mycket mensvärk, det känns som jag ska få mens även fast min bim är den 29/1. Megaömma bröst, riktigt trött, svullen mage som brukar vara platt, hård i magen och gasig. Tänkte ta ett test om några dagar för att följa stegringen om kroppen känner rätt och jag verkligen är gravid :) misstänker att jag antingen kan ha haft äl tidigare eller äl två gånger pga två tempstegningar men missade att mäta emellan tyvärr.
Ska bli spännande att se vad som händer :)