Wunja skrev 2017-12-29 14:17:27 följande:
Jag har bim 3/1 ungefär :) luktsinnet är galet, otrolig värk i tjejmagen sen igår och trött. Men är lite sjuk också så det där med att jag är trött kopplar jag till sjukan. Annars så drömmer jag riktigt knasiga drömmar.
Lyckorus skrev 2017-12-29 14:24:30 följande:
Attans, jag vill också ha massa symptom. Är också lite sjuk så svårt att säga att jag är så trött beror på annat än just det. Inatt drömde jag en sexdröm med Austin Powers, hahaha! Kanske kan vara ett symptom, vem vet. Har du testat dig ännu? Hur många försök har ni gjort?
Jag har också helt konstiga drömmar och fartfyllda är dem, alltid spring någonstans, åka turistbuss eller bussen till jobbet ute i bushen (bodde i tropikerna i ett år drygt) med gamla jobbkompisar och resesällskap och gud vet allt... Var ju helt slut när jag vaknade, och har inte riktigt känt mig utvilad de senaste dagarna.
Jag har BIM 2/1. Molar mycket kvällstid, inte annars. Trött och illamående på kvällarna runt nio, väldigt väldigt tunga och onda bröst, alltså det känns varenda minut, jag kan inte låta bli att känna av det var jag än går. Hur bröstvårtorna skaver mot sportbehån (provade vanlig behå igår och ville grina)... De brukar ömma lite innan mens men detta har hållit i sig sedan julaftonsmorgonen och blir bara värre och värre. Väldigt hormonell och uppsvälld och har gått upp lite i vikt (1.5 kg) trots att jag gått på dass tre gånger idag hahahaha :) Man letar ju symptom fast man inte vill!