• Anonym (Jag)

Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?

Jag tänder enormt på att min sambo dominerar mig i sovrummet, dock bara i sovrummet. Utanför är jag en väldigt kontrollerande person. Kan det vara därför jag gillar att släppa kontrollen i sovrummet? Grejen är att ända sedan högstadiet har jag haft den tanken, att jag vill ha en stark man som kan "sätta mig på plats" ( i sovrummet bara vill jag förtydliga) Ni som också gillar bdsm, varför? Hur ser era " senarion" ut när ni myser? :) Något ni tänder lite extra på,?

• Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?
  • Pussan

En anmärkning i marginalen; jag skulle vilja byta ut ordet sovrummet mot sexlivet i denna tråden.
    För i sovrummet...sover man ju. Tycker det är mycket roligare att knulla i soffan, på matbordet, hallgolvet, garaget,,,eller...ja...i bilen, på balkongen.... och han får gärna vara dominant överallt.
    Eller så kan jag vara det ibland!

• Eena
    Pussan skrev 2017-11-17 23:57:48 följande:

En anmärkning i marginalen; jag skulle vilja byta ut ordet sovrummet mot sexlivet i denna tråden.

För i sovrummet...sover man ju. Tycker det är mycket roligare att knulla i soffan, på matbordet, hallgolvet, garaget,,,eller...ja...i bilen, på balkongen.... och han får gärna vara dominant överallt.

Eller så kan jag vara det ibland!

I could not agree more. Sex är bäst utanför sängen. Förutom sista delen. Usch sån dålig dominant jag är!
  • Anonym (Maybee)

Tänder mer på att se min man vara dominant och smart utanför sexlivet, för att sen vara en nervkittlande spänning av dominant romantisk och pleasing med avbytande roller,man vet aldrig vad som händer när vi har lust.

• Tom Araya
    Anonym (Jag) skrev 2017-11-17 10:19:50 följande:

Jag tänder enormt på att min sambo dominerar mig i sovrummet, dock bara i sovrummet. Utanför är jag en väldigt kontrollerande person. Kan det vara därför jag gillar att släppa kontrollen i sovrummet? Grejen är att ända sedan högstadiet har jag haft den tanken, att jag vill ha en stark man som kan "sätta mig på plats" ( i sovrummet bara vill jag förtydliga) Ni som också gillar bdsm, varför? Hur ser era " senarion" ut när ni myser? :) Något ni tänder lite extra på,?

Jag tänder på att dominera, att hon låter sig "utnyttjas", att jag fostrar henne lite, att jag tar henne hårt, att jag gör som jag vill.
    Dock har jag väldigt svårt att släppa loss de sidan av mig själv om jag inte bara vet att hon uppskattar det, utan hon även är tydlig med när hon vill ha hårda tag och när det passar sig bättre med lite mer mjukt, med ömhet och omtanke.
    Allra bäst är det om hon tigger och ber lite...
  • Anonym (Markisen)

Bäst i sängen, för vi har en järnsäng med gavlar. Knyter fast långa sjalar i varsitt hörn av sängen, binder fast hennes armar och ben, som ett X. Älskar att hon är så hjälplös, att jag kan göra vad jag vill med henne. Hon njuter av att vara i händerna på mig. Kysser och slickar henne.

Eller så smiskar jag henne, håller runt halsen, smiskar stjärten röd. Viskar i hennes öra att jag använder henne som jag vill, att hon finns för min njutning, att jag ska ta för mig av henne för min lust. Det gör henne kåt.

Utanför sängen är vi ganska jämställda. Och jag skulle gärna bli dominerad av henne i sängen, switcha. Men det händer knappt, tyvärr.

• Puppetmaster
    Anonym (MummanK) skrev 2017-11-17 23:44:02 följande:

Av samma anledning som tjocka gillar chips, det faller sig naturligt för mig att vara dominant och att sätta olydiga flickor på plats :D

LOL :D 

Så rolig kommentar att jag helt kom av mig med vad jag ville skriva. 

Nåväl. 
    BDSM är nyfikenhet för mig. Det handlar om att vara nyfiken på partnerns innersta kärna och vad som finns där bakom lyckta dörrar. 
    Jag finner hennes resa oerhört fascinerande.. Hur själva själen blottas under trygga former och tid och rum upphör att existera alltmedan det intensifieras ju närmare klimax kommer. 
    Vanlig sk vaniljsex i all ära. Det kan vara häftigt, roligt och tillfredsställande det också men går inte att jämföra med känslan av total makt och 100% ansvar. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (MummanK) skrev 2017-11-17 23:44:02 följande:

Av samma anledning som tjocka gillar chips, det faller sig naturligt för mig att vara dominant och att sätta olydiga flickor på plats :D

Sexy ;)
  • Patron
    missdi skrev 2017-11-18 06:02:18 följande:

Jag älskar att bli ordentligt dominerad av en riktigt hård man som ger mig vad jag förtjänar....har haft flera män som tagit mig riktigt brutalt. Jag har varit galen av kåthet av att bli både bunden piskad förnedrad etc. Tänder på att bli kallad för hora slyna etc...att tigga o be om kuken är väldigt upphetsande speciellt om man är bojad el dyl....vet att inte alla gillar det men jag njuter extremt av det. Gillar att lyda och tillfredsställa ibland när jag har nån tillfällig partner kan jag njuta av att gå över alla gränser o låta honom riktigt äga hela mig hur han vill....

Just den makten är så eggande att ha. Om än bara för stunden. Det är något primalt över det.
  • Robert 832

Jag är väldigt förtjust i bdsm och har experimenterat med det länge. De scenarior jag trivs bäst med är att ha kontrollen över en situation med en slutwife.

Tänder på att min tjej är otrogen och ger mig en ursäkt att tukta henne ordentligt efteråt. Oftast är de jag haft en relation med masochister så de ser det lite som en belöning för sin otrohet. Win-win.

• Anonym (hur fungerar det)

Jag tycker sånt här är väldigt intressant men undrar hur det där egentligen fungerar i början av en relation.

Jag tycker det låter väldigt hett i fantasin om det är påriktigt, alltså att en man är dominant utan att det är överenskommet och bara tar för sig. Skulle min man som absolut inte är dominant från början helt plöstligt försöka smiska eller säga något som beskrivs här eller föreslå att vi ska prova bdsm hade jag bara tyckt det var töntigt och skrattat eftersom det känts som ett skådespeleri.

Samtidigt kan jag mycket väl tänka mig att jag hade blivit rädd eller känt att det var ett övergrepp om jag träffat en ny man som bara kört igång med den stilen utan att ha pratat om gränser och att det handlar om vad han går igång på och inte att han vill göra mig illa.

Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?