• Anonym (Jag)

Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?

Jag tänder enormt på att min sambo dominerar mig i sovrummet, dock bara i sovrummet. Utanför är jag en väldigt kontrollerande person. Kan det vara därför jag gillar att släppa kontrollen i sovrummet? Grejen är att ända sedan högstadiet har jag haft den tanken, att jag vill ha en stark man som kan "sätta mig på plats" ( i sovrummet bara vill jag förtydliga) Ni som också gillar bdsm, varför? Hur ser era " senarion" ut när ni myser? :) Något ni tänder lite extra på,?

• Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?
  • Eena

Jag vet inte. Vet bara att sex blir så mycket mer intensivt och njutbart för mig med en dominant man

• Anonym (.)
    Eena skrev 2017-11-17 19:30:54 följande:

Jag vet inte. Vet bara att sex blir så mycket mer intensivt och njutbart för mig med en dominant man

March pannkaka in i köket och gör mackor kvinna!
  • Eena
    Anonym (.) skrev 2017-11-17 19:38:24 följande:

March pannkaka in i köket och gör mackor kvinna!

What?
  • Anonym (.)
    Eena skrev 2017-11-17 19:41:18 följande:
    What?
    Du menar våt?
  • Eena
    Anonym (.) skrev 2017-11-17 19:47:12 följande:

Du menar våt?

Haha, du är ju nästan rolig.
  • Anonym (.)
    Eena skrev 2017-11-17 19:49:30 följande:
    Haha, du är ju nästan rolig.
    I aim to please. To please... Wink.
  • Anonym (Inte)

Har inte kontrollbehov och högposition - gillar det ändå blir intensivare och mer kraft i hårda tag än med gulliga smekningar. Men jag är väl bdsm light. Lite rep och smisk duger gott.

• Anonym (Jag)

Älskar dominanta män ;) så jävla hot

• Pussan
    Eena skrev 2017-11-17 19:30:54 följande:

Håller med. Det är svårt att förklara, det är både en mental och en fysisk kick när man ligger på gränsen mellan smärta och njutning. Eller rättare sagt när man kombinerar smärta och njutning, att få ränder på röver som svider lite samtidigt som man får klittan mjukt smekt eller slickad....
  • Anonym (MummanK)

Av samma anledning som tjocka gillar chips, det faller sig naturligt för mig att vara dominant och att sätta olydiga flickor på plats :D

Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?