Min sambo ändrar beteende
Hej! Jag och min sambo har inte bott ihop särskilt länge men nu ska vi ha barn och jag har gått halva tiden.
Dock har min sambo ändrat sitt beteende totalt. Jag blir nästan rädd. Höjer jag rösten drar han ner mig i golvet direkt, sen så påstår han att han ?hindrar mig från utbrott?. Försöker jag ta mig lös trycker han fingrarna under hakan på mig så jag sprattlar av smärta. Sist avslutade han med att kasta en flaska vatten på mig efteråt... oftast säger han ?men ja snälla börja grina då?.
Har börjat vakna av att han tafsar på intima områden, och säger jag ?Nej. Sluta. Jag vill inte? så fortsätter han ändå och kallar mig för ?fittunge? (moget va?). Han ångrar inget han gjort och jag brukar få be om ursäkt fast det är han som gjort fel, sen får ändå inte jag nån ursäkt utan han säger att jag får skylla mig själv?
Blir sjukt ledsen och känner mig jättenere... och nervös hela tiden för jag vet aldrig vad han blir arg för längre. Sen tycker jag han börjat med att göra saker, sen precis efter säga att det var jag? Såfort han pratar med någon i telefonen beskyller han mig för olika saker, som jag dessutom inte gjort... vågar inte träffa hans kompisar längre, han påstår att dom hatar mig ????