Inlägg från: mrshudson75 |Visa alla inlägg
  • mrshudson75

Min sambo ändrar beteende

Ja, håller med ovanstående. Det låter som om han har tendenser att bli riktigt farlig. Det är riktiga övergrepp han begår, både fysiskt o psykiskt. Detta låter inte som om något man talar ut om utan du måste bryta, ta dig därifrån. Du kommet inte få någon förståelse av honom, men du måste iväg, tänk ut en plan o håll den stenhårt. För ditt o barnets skull. Ring en kvinnojour om llite mer handfasta tips.

Massa <3

• mrshudson75

Det är givetvis inte du som är sjuk, han maipulerar dig o dina tankar. Du måste få stöd o hjälp. Ring en kvinnojour idag. Planera så du kan flytta snabbt.Invänta inte lönen utan ring dem redan idag. De kommer hjälpa dig vidare. Väl i säkerhet kan du fundera hur du ska hindra honom från att föra över dina pengar. Nytt konto kanske är det bästa. Och visst kommer det bli jobbigt o han kommer antagligen bli jättearg, men du måste ta det, med tiden så lugnar han sig o kommer lämna dig obarnet ifred. Säger om igen, ring kvinnojouren som kan ge dig stöd o kanske tom tillfälligt boende.
    Men snälla snälla, skjut inte upp detta. Du är värd mer än detta. <3

• mrshudson75
    Bananapelsin skrev 2017-11-15 11:02:21 följande:

Ska kontakta kvinnofridslinjen när jag slutar jobbet så får jag väl ta det därifrån...

Så bra, skriv gärna här. Vi finns för dig. Du är inte ensam <3
  • mrshudson75

Du måste ju därifrån nu, ring jouren o säg att du måste hemifrån idag. Ta bara m det viktigaste, allt annat kan någon anhörig hämta senare. Nu är det ditt o barnets liv o psyke det handlar om. Snälla vänta inte en dag till <3

• mrshudson75

Ja, så skönt att höra. Men se till att ordna med tex kvinnojouren nu. Åk inte tillbaka. Kram o ta hand om dig o bebisen nu <3

Svar på tråden Min sambo ändrar beteende