Inlägg från: Anonym (Fly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fly)

Min sambo ändrar beteende

Packa dina väskor och fly!!!

Är bara en tidsfråga innan du är helt nerbruten, tror du inte är värd mycket och det fysiska och psykiska blir normaliserat!

Så även om du har känslor och du vill och tror han ska ändra sig så kommer detta bli värre med tiden! Du är nu gravid och då anser han dig som 'fast' och då börjar oftast misshandeln.. som sagt detta är bara början!

Skydda dig själv och ditt barn, för ni båda är i större fara än du förstår nu, det krävs att komma ifrån personen för att riktigt förstå hur illa din situation är!

• Anonym (Fly)
    Bananapelsin skrev 2017-11-15 08:44:07 följande:

Jag kan inte dokumentera någonting, har försökt spelat in med mina mobiler, ljud, filmer ja allt, upptäcker han det så slår han sönder dom, sista telefonen spolade han ner i toan...

möjligtvis att jag kan skriva något litet i anteckningarna..

Men enligt honom så vet alla att jag tydligen är en psykopat som ingen vill ha med att göra.. jag vet inte vad jag gjort, eller varför alla tror det. Han påstår att det kommer in folk på hans jobb ibland och säger att jag är sjuk i huvudet och jättekonstig. Jag kanske gör saker utan att jag vet det? Kan man ha en sån sjukdom?

Detta är ett sätt som han tar till för att isolera och bryta ner dig! Han VILL att du ska tro att drt är något fel på dig men det är det INTE! Snälla låt han inte göra så här mot dig!

Han är sjuk inte du!
  • Anonym (Fly)
    Bananapelsin skrev 2017-11-15 11:02:21 följande:

Ska kontakta kvinnofridslinjen när jag slutar jobbet så får jag väl ta det därifrån...

Ja gör det, förstå allvaret i din situation <3

Lycka till och ta hand om dig!
  • Anonym (Fly)
    Bananapelsin skrev 2017-11-16 00:31:10 följande:

Jag skulle prata mer med dom imon, men de tog hus i helvete.

Jag läste en bok som vanligt, när han ber mig släcka lampan. Jag svarar ?2min till ska bara läsa klart?.

Smack. Ett knä i bröstet och lampan kastas genom halva rummet. Sen börja det, har aldrig varit såhär förstörd i hela mitt liv, bara fortsatte och fortsatte. Jag stretade men ju mer jag försökte ju värre blev det...mitt hår är tussar och mitt finger är nog av. Har låst in mig i en garderob. Stannar här resterna av natten.

Hur gick natten?

Snälla låt detta va det sista han gjorde mot dig!

Du måste därifrån snabbt nu!
  • Anonym (Fly)
    Bananapelsin skrev 2017-11-16 17:36:19 följande:

Sover hos en vän över helgen <3

Skönt att höra, försök att inte gå tillbaka nu!

Han kommer charma och lova om bättring men TRO mig det är tomma ord och inget annat!

Ta hand om dig <3
Svar på tråden Min sambo ändrar beteende