-
TwoThousand skrev 2018-04-11 21:15:18 följande:Tar det från skitsnack till erfarenhet folk flyger till höger och vänster!En enda partikel utgör grunden för en symbolisk representation av balans
-
Qualia uppstår och sänker sig i subjektiva möjligheterTwoThousand skrev 2018-04-12 00:02:47 följande:
Till och med du bör förstå att ingen av användarna på detta forum ska få dela riket med hans folk, ljug inte.
-
Experientiell sanning belyser hänsynslös tystnadTwoThousand skrev 2018-04-12 16:03:35 följande:
Förberedd för en traumatisk situation livet med övernaturliga paranormala förmågor se in till mellan landet när du läser det här stod bredvid dig!
Människor är så mycket mindre religiös det är olika nivåer till det här!
-
TwoThousand skrev 2018-04-13 22:39:20 följande:
Dom fick fel om det okända livet behöver förklara spelreglerna igen!
Demon tillbedjan var något väldigt strängt förbjudet!
Den fysiska världen helar stora erfarenheter -
Din rörelse är beroende av din egen abstrakta skönhetTwoThousand skrev 2018-04-13 22:46:23 följande:Kan väl inte springa ifrån ett spöke
-
Oändligheten påverkar subtila erfarenheterTwoThousand skrev 2018-04-14 21:56:01 följande:
Hjälper människor till domedagen säger till dom att vandra in till ljuset!
Gud dömer rättvist!
-
Egot är intrasslat i en symbolisk representation av rymdtidshändelserTwoThousand skrev 2018-04-15 15:55:02 följande:Talar en massa strunt om den allsmäktiga fadern som det där dom talade i den andra tråden!
-
TwoThousand skrev 2018-04-15 16:04:57 följande:
Kan någon förklara för vanliga dödliga människor!
Andligt folkslag sitter mottaglig vid fullständigheten!
Kan inte glömma bort att svensk historia manipulerad!
Asch, jag kan inte hålla mig...
Vad menar du med "Kan inte glömma bort att svensk historia manipulerad"?
Vad är det som är manipulerat? -
Jag kan bara svara för mig själv.TwoThousand skrev 2018-04-15 16:11:14 följande:
Förstod inte hur människor kände och tänkte när dom lämnade kyrkan!
Jag tänkte att det som står i bibeln är inte sant och brist på andra bevis så har jag inget alls som skulle visa varför jag skulle vara kvar. -
Two Thousand:
Om alla biblar bara försvann helt plötslgt. Skulle exakt samma skrift återuppstå genom guds försorg (eller någon annans)?