För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Åh vad skönt att höra att du blev tagen på allvar och fick en tid i morgon. Som du säger så är det ju först då man kan sörja och ta sig vidare. Kommer att tänka på dig i morgon.
Åh vad skönt att höra att du blev tagen på allvar och fick en tid i morgon. Som du säger så är det ju först då man kan sörja och ta sig vidare. Kommer att tänka på dig i morgon.
Tjejer<3 Har inte hunnit vara inne här på några dar, usch vad jobbigt du haft det Elin, hur mår du nu?
Och ni andra, tänker mycket på er! Dags för ett till plus nu!
Här är det klart att vi inte kan göra IVF innan jul. Min mens kom för sent... imorgon skulle vi ha gjort RUL. Jobbigt att tänka på hur det hade varit. Vill bara vidare...
Ingen tid för skrapning idag heller pga många akutfall, skulle komma tillbaka imorgon och hoppas på det bästa. Ska man hitta nåt positivt med detta är det väl att man kanske tappar nåt kilo, andra gången jag fastar nu på fyra dagar utan att bli opererad!
Tack! Det ser ljust ut än så länge. Har fått bytt om till op-kläder och allt är förberett. Så nu är det bara att vänta och hålla tummarna för att det blir av idag!
Läkaren kom precis in och sa att det inkommit flera akutfall och att det inte är säkert att det blir gjort idag heller :( har nu fått en tredje dos cytotec i hopp om att det händer nåt om jag inte skulle få opereras idag heller. Hur kan det ha blivit såhär med vården? Att man måste vara dödssjuk för att få hjälp? Känner mig så otroligt uppgiven :(
Nu är jag skrapad och allt gick bra. Nu känns det som att det värsta är över och nu ska vi försöka blicka framåt. Tack så otroligt mycket för allt ert stöd! <3
Nu är jag skrapad och allt gick bra. Nu känns det som att det värsta är över och nu ska vi försöka blicka framåt. Tack så otroligt mycket för allt ert stöd! <3
Jag mår riktigt bra idag. Känns som en lättnad att det är över efter den helvetesvecka jag haft med sammanlagt 6 sjukhusbesök. Blöder typ ingenting och har inte alls ont! Det psykiska känns också helt okej. Hur mår du? Och hur mår ni andra? Kram
Känner lite detsamma med att jag skulle vilja vara mer anonym här på familjeliv men har inte förstått att man kan skapa slutna trådar. Det låter suveränt i såfall. Vad jag känner med er alla. Så många olika historier men lika ändå. Till er som gått igenom missfall och ma flera gånger; så jädra starkt att ni tagit er igenom det. Ja, till er alla såklart. Så fint att några av de små fått en plats att vila på som ni kan besöka.
Detta med att mannen inte känner samma stress känner jag som sagt igen. Det är nog delvis svårare för oss att vänta då vi burit de små inom oss med hormonella och fysiska förändringar osv. Vi känner av ägglossningsr, får hantera att få mens fast man önskar att bli gravid istället. Ja, svårt att fokusera på annat när man är fast o sin kropp liksom.