linnea12533 skrev 2017-11-18 08:08:55 följande:
Japp nu har vi gjort "det" en gång, igår. Kände att vi skulle börja våga försöka nu. Tror ju iofs inte att det är dags för ägglossning för mig än på flera veckor men nånstans måste man ju ändå försöka komma tillbaka till vardagen igen.
Det är tufft att tänka på hur allt kunde ha varit. Precis som du säger så återkommer alltid tankarna dit hur man än bär sig. Jag känner mig starkare nu än för en vecka sen men ibland brister det.
Härligt att höra att varje embryo har 50% chans att lyckas, det är ju ändå rätt stor chans.
Inatt har vi bott på hotell för att skingra tankarna. Bara 8 mil hemifrån, men ändå. Skönt att göra nåt annat.
Kramar på er alla
Vilket bra beslut att ta in på hotell och ha det lite mysigt ett tag. Om än så 8 mil hemifrån : ) Livet pågår ju här och nu även om man bara vill vara gravid igen. Det går ju inte fortare, snarare tvärtom om man bara lägger fokus på det. Jag skriver examensarbete på skolan och på ett sätt är det bra för att skingra tankarna.
Ibland kommer hela höstens sorg över mig. Mammas bortgång och lilla bebis. Men positivt är att jag ändå verkligen kan uppskatta det jag har.