Anonym (??) skrev 2017-10-30 14:53:21 följande:
*suck*
till skillnad från dig menar du *ironi* du dyker ju upp i var och varannan tråd och gnäller, jag kan inte säga att jag delar klybans psikt alla gånger men hans/hennes rätt att uttrycka dom däremot är jag helt för utan att gestapmedlemmar ska instifta diktatur på forumet, du får helt enkelt lära dig att andra har olika åsikter och rätt att uttrycka dom
on topic - ts säg adjö till din vän på annat sätt, du vet att det inte är en bra idé då det utan tvivel kommer orsaka onödigt bråk, varför göra så mot alla andra som är där, det är ju fler än frun som kommer vara där och bli drabbade om du och frun ryker ihop, tror också att frun får mer sympati i slutänden
Och jag är tvärtom, jag kan dela Klybans åsikter i vissa fall men jag tycker debattekniken är helt undermålig, plus oförmåga att ta in skriven text, hålla en röd tråd osv... men det är bara min uppfattning.
Det kanske inte alls blir bråk, men i vilket fall ska TS fråga frun innan har hon sagt. Frun kanske lugnar sig. Hoppas att de kan gå båda och vara sams.