• jos79

Nakenfoto på partner

En stilla fråga till er är ute:
    Hur vanligt är det att man tar foton av sin partner med lite eller utan kläder?
    Går fint att svara anonymt, med signatur eller i ett meddelande.
    Är bara rent nyfiken om det är så vanligt som jag tror.

• Svar på tråden Nakenfoto på partner
  • 7ucky

För mig är det verkligen en krydda.
    Hon njuter också av att se bilder på sig själv!

Det är dock inte helt enkelt att skapa kvalitativa bilder...
    Man måste lägga manken till för att det inte skall se förjävligt ut ;)

• Anonym (bilder)

Jag tar nakenbilder på min fru,
    men hon har tillgång till min telefon gillar hon inte dom så tar hon bort dom.
    Men det finns dom bilderna som jag gillar då sparar jag dom i en mapp i min email. 

• Anonym (Ja)

Har ni visat nakenbilder på er partner för andra?

• jos79

Har väl hänt någon gång ja.

quote=80070163][quote-nick]Anonym (Ja) skrev 2019-11-30 19:24:56 följande:[/quote-nick]Har ni visat nakenbilder på er partner för andra?[/quote]

• Pussan

Väldigt vanligt hos mig med min exhibitionistiska läggning. Det finns massor av bilder på mig mer eller mindre naken hos många olika män. Jag hoppas att de används, faktiskt. Det är coolt att vara runkobjekt tycker jag.
    Jag har också bilder på en del killar, eller i vissa fall på en del kukar och det händer att jag onanerar till dem även om det inte är jätteofta.

• Anonym (Lycanthrope)

Älskar att ta kort och/eller filma frun när vi är tillsammans, väldigt upphetsande att titta på i efterhand. Håller allt krypterat med multipla åtgärder för säkerhet. Alla är vi olika hur vi vill hantera materialet, min fru vill inte visa upp sig, utanför våran relation, så som en empatisk människa över 18 år respekterar man det.

• Anonym (Fotograferar)

Fotograferar tjejer sina killar nakna varför?

• Anonym (Frank Sinatra)

Njae inte direkt faktiskt! Har aldrig blivit taggad på sådana saker och vem vet var bilderna tar vägen. Men det är min åsikt så ni andra kan gärna fortsätta!

• Marshmallowgirl
    Anonym (Fotograferar) skrev 2019-12-02 10:41:54 följande:

Fotograferar tjejer sina killar nakna varför?

För att han är en del av det man håller på med kanske ;)
Svar på tråden Nakenfoto på partner