• jos79

Nakenfoto på partner

En stilla fråga till er är ute:
    Hur vanligt är det att man tar foton av sin partner med lite eller utan kläder?
    Går fint att svara anonymt, med signatur eller i ett meddelande.
    Är bara rent nyfiken om det är så vanligt som jag tror.

• Svar på tråden Nakenfoto på partner
  • Anonym (Fghjh)

Har aldrig blivit fotad eller fotat. Min man är jättefin men jag har honom här och behöver inga bilder.

• HappyPerson
    Anonym (Fghjh) skrev 2017-10-28 13:01:37 följande:

Har aldrig blivit fotad eller fotat. Min man är jättefin men jag har honom här och behöver inga bilder.

Det kan handla om mer än ett behov... Låter som ni har det bra! Underbart!
  • Anonym (saga)

Vi fotar inte varandra nakna. Dels skulle jag känna mig billig och horig och dels kan det hända att bilderna hamnar i fel händer eller att barnen skulle få se dem. Så det gör vi inte.

• aeg

Vi tog lite bilder och filmklipp i min senaste relation.

De kom till mycket nytta och nöje.

Det viktiga är att värna om

varandra

• Anonym (Lär komma på vift)

Extremt sällan! Mina polare gör helst inte det heller. Varför? Jo, det finns alldeles för många män som låter foton valsa runt och jag vill bestämma själv vem o när nån ska se mitt mest intima! Det går helt enkelt inte att lita på de flesta karlar gällande detta. Innan en hel drös män tar illa upp, så betänk då att det räcker med en enda opålitlig man för att bilderna är out there - o det är inget som dessa män vill skylta med att de gör, så better safe than sorry! Jag var tillsammans med en karl som tyckte det var helt ok att smygfota topless-tjejer på vår gemensamma semester, såklart i smyg för mig oxå (som inte var topless), ladda hem bystiga bilder på kollegor o spara allt i datorn plus alla sexbilder han haft på sina tidigare flickvänner.... Han brydde sig inte om vem som råkade se dessa foton, vilket nog inte var överenskommelsen när de skickades. Fy fan asså! Jag vill inte finnas bresande på nån random dator utan min vetskap! Hörde oxå hur hans polare resonerade o det var inte vackert! I denna tråd verkar det mest vara personer som båda är med på att fota o det är ju bra - dock kan jag ändå inte låta bli att tänka på att när man inte vet om att man blivit smygfotad o uppladdad eller vart sexbilderna tagit vägen efter förhållandet tagit slut så blir det ju svårt att komma med en åsikt om det.

• Olov29
    Anonym (Statistiker) skrev 2017-10-27 03:17:47 följande:

Det förekommer i 87% av alla förhållanden.

Resterande 13% är alla Sverigedemokrater.

Dom har som du vet i grunden en annan människosyn.

Underbart svar, stor kram till dig.
  • Sexlicens

Gillade att ta utmanande bilder på mitt ex, som hon använde när hon sökte älskare.

Något som vi bägge två uppskattade.

Inte nakenbilder dock, utan stilfulla och sexiga bilder - lagom för att kittla hennes kavaljer:)

• Anonym (Pelle)

Jag har tagit mängder av nakenbilder av min fru. Tycker att det kan vara trevligt att titta på när hon är bortrest.

Efter 20 år tillsammans är det dessutom intressant att se hur kroppen förändras. Vi är väldigt öppna med nakenet och har nakenbilder i vårt fotoalbum..

• Anonym (H)

Det har hänt att min partner fotat mina bröst eller min rumpa bara för kul, men jag har alltid bett honom ta bort bilderna och radera även från papperskorgen. Jag är stolt över min kropp och jag gillar hur den ser ut, men jag vägrar låta någon ha bilder på den! Det spelar ingen roll hur mycket jag älskar min sambo, INGEN ska ha bilder på den.. Jag tar aldrig bilder på den själv och finner inget nöje av det.

• Anonym (Hal)

Jag tar foton ibland när vi har sex. Uppskattas av såväl mig som henne...

Svar på tråden Nakenfoto på partner