Extremt sällan! Mina polare gör helst inte det heller. Varför? Jo, det finns alldeles för många män som låter foton valsa runt och jag vill bestämma själv vem o när nån ska se mitt mest intima! Det går helt enkelt inte att lita på de flesta karlar gällande detta. Innan en hel drös män tar illa upp, så betänk då att det räcker med en enda opålitlig man för att bilderna är out there - o det är inget som dessa män vill skylta med att de gör, så better safe than sorry! Jag var tillsammans med en karl som tyckte det var helt ok att smygfota topless-tjejer på vår gemensamma semester, såklart i smyg för mig oxå (som inte var topless), ladda hem bystiga bilder på kollegor o spara allt i datorn plus alla sexbilder han haft på sina tidigare flickvänner.... Han brydde sig inte om vem som råkade se dessa foton, vilket nog inte var överenskommelsen när de skickades. Fy fan asså! Jag vill inte finnas bresande på nån random dator utan min vetskap! Hörde oxå hur hans polare resonerade o det var inte vackert! I denna tråd verkar det mest vara personer som båda är med på att fota o det är ju bra - dock kan jag ändå inte låta bli att tänka på att när man inte vet om att man blivit smygfotad o uppladdad eller vart sexbilderna tagit vägen efter förhållandet tagit slut så blir det ju svårt att komma med en åsikt om det.