• jos79

Nakenfoto på partner

En stilla fråga till er är ute:
    Hur vanligt är det att man tar foton av sin partner med lite eller utan kläder?
    Går fint att svara anonymt, med signatur eller i ett meddelande.
    Är bara rent nyfiken om det är så vanligt som jag tror.

• Svar på tråden Nakenfoto på partner
  • Anonym (Nicke)

Jag har nakenbilder och sexbilder från mina 2 senaste förhållanden. Bilderna från det första förhållandet är över 10 år gamla men det händer fortfarande att jag letar på mitt lilla usb och tänker tillbaka och runkar till dom.

Samma visa med min senaste flickväns bilder.

• agaton_sax

Fotograferar mycket FAN (Fine Art Nude) bilder, fotografering är min största hobby men har aldrig fått fotografera min fru utan kläder. Så en del nakenfoto blir det men tyvärr inte på partnern.

• Anonym (Amatörfotgraf)
    agaton_sax skrev 2019-01-24 14:47:11 följande:

Fotograferar mycket FAN (Fine Art Nude) bilder, fotografering är min största hobby men har aldrig fått fotografera min fru utan kläder. Så en del nakenfoto blir det men tyvärr inte på partnern.

Vem fotar du då?
    Vet din fru om det?
  • agaton_sax
    Anonym (Amatörfotgraf) skrev 2019-01-24 14:54:15 följande:
    Vem fotar du då?
    Vet din fru om det?
    Modeller och ja klart min fru vet om det, hon är en av mina största supporters men hon vill inte bli fotograferad själv.
  • Anonym (Spielberg)

Bilder som hamnar på internet och sprids försvinner aldrig. Aldrig. De går inte att radera när de väl spritt sig. Jag vill fota mig och henne, men det får bli med kamera utan uppkoppling i så fall.

• Anonym (Steam)

Vi tar en del kort på varandra under sex, oftast utan ansikte och mest på de intima delarna. När vi är på semester brukar vi stanna efter vägen och ha sex och föreviga det. Mycket trevligt att se på i efterhand:)

• Anonym (Fru)

Jag fotar bröst o annat o skickar ibland till maken.Han har fotat mig o jag har skickat till annan man.

• Anonym (Bernt)
    Anonym (Spielberg) skrev 2019-01-24 16:35:06 följande:

Bilder som hamnar på internet och sprids försvinner aldrig. Aldrig. De går inte att radera när de väl spritt sig. Jag vill fota mig och henne, men det får bli med kamera utan uppkoppling i så fall.

du kan väl installera smygkameror? Det har jag gjort. Funkar fint.Tungan ute
  • Ka11e
    Anonym (Spielberg) skrev 2019-01-24 16:35:06 följande:

Det ska vara några otroligt speciellt med dina bilder om de ska få spridning på internet. De kommer att dränkas i mängden!

Skulle tvärtom vilja hävda att om man inte är en 10+poängare så är bilden "borta" efter några timmar.
Svar på tråden Nakenfoto på partner