Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Har ni molvärk? Hurdan typ av värk har ni isf? Min känna inte riktigt som den typiska mensvärken som jag brukar ha utan det känns mer som det spänner och drar. Speciellt på vänstra sidan. Blir ju lite orolig eftersom det är mest där och börjar undra om det är utomkveds men jag har inte jätteont utan mer att det känns då och då och blöder inte så det känns ju mest som växtvärk :)
Tog en ny sticks från testlagret. Mindre än ett dygn från första testet.
Ser ni ökning?
Har ni molvärk? Hurdan typ av värk har ni isf? Min känna inte riktigt som den typiska mensvärken som jag brukar ha utan det känns mer som det spänner och drar. Speciellt på vänstra sidan. Blir ju lite orolig eftersom det är mest där och börjar undra om det är utomkveds men jag har inte jätteont utan mer att det känns då och då och blöder inte så det känns ju mest som växtvärk :)
Tog en ny sticks från testlagret. Mindre än ett dygn från första testet.
Ser ni ökning?
Jag tycker mig se en liten ökning. Men du har ju tagit ett digitalt så försök slappna av :)
Hej fina!!
Jag har fortfarande några dagar kvar till bim.. MEN.. vart så fint hänvisad hit efter kvällens test då det är positivt!!! Är så glad! Första barnet, 29 år och bor i Falun!
Va kul och följas!!!
Grattis Johanna :)
Fråga till er alla, någon som har lite molande värk i ena sidan, typ över äggstocken? Har ont i högersidan till och från.. blir orolig för utomkvedshavandeskap :( är bara i v 4+0.
Jag hoppar in här. Jag och min sambo har försökt att bli gravida i snart 3 år och nu under hösten började vi med IVF och jag gjorde FET med återinförande den 31 oktober. Nu har jag blött som vid väldigt sparsam mens sen i onsdags men i morse testade jag positivt med Clearblues digitala som visade ?gravid, 2-3 veckor?.
Galet! Jag är såklart glad, men samtidigt lite orolig för blödningarna. Men ändå glad för att jag uppenbarligen KAN bli gravid, om än med hjälp. <3 BF är 19 juli.
Jag har också blödit i flera dagar (bim var den 9/11) men eftersom den inte var precis som vid mens testade jag i morse och det var liksom ditt positivt. Så, uppenbarligen verkar det inte vara helt omöjligt att blöda trots en graviditet.. <3
Hej får jag bli med här?
Eller jag vet ej än hur läget är.
Jag plussade igår, efter stt ha blödit i fem dagar,som jag trodde var mensen men tog ett test o sedan flera för stt bekräfta, för jag har symtom spm uppkommit nu efter blödningen började.
Jag testade negativt dagen innan jag började blöda så plusset har ju kommit nu.
Jag vet inte om jag håller på o få missfall eller vad som är frågan om, ska ringa gyn på måndag
Testen är ju inte jättestarka och har noll koll på när jag hade ägglossning. Har pco och väldigt oregelbunden mens i övrigt.
Vad tror ni?
Grattis Johanna :)
Fråga till er alla, någon som har lite molande värk i ena sidan, typ över äggstocken? Har ont i högersidan till och från.. blir orolig för utomkvedshavandeskap :( är bara i v 4+0.