• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • VillHoppas

Jag plussade för några dagar sedan, blir tredje barnet om allt går bra :) har en 3åring och 1åring sen tidigare :) är gärna också med i fbgruppen :)  

• Polkagrisen85
    Iowhannah skrev 2017-11-09 11:23:04 följande:
    Du trycker på användarnamnet och sedan väljer du Nytt meddelande.
    Får resta från ipaden senare för funkar inte från iPhone ..?
  • Pusselbiten88
    Iowhannah skrev 2017-11-09 11:20:41 följande:

Åh, vilken perfekt fars dagspresent! Imponerande att du har kunnat hålla dig från att berätta så länge!

Haha ja jag vet! Helt galet aldrig kunnat hålla någon hemlighet för min man och speciellt inte såhär stort haha

Men eftersom det inte är första barnet direkt så tänkte jag att jag håller mig några dagar så får han en överraskning :)
  • blondi99
    seelmas skrev 2017-11-09 08:54:01 följande:

Hej! Åh så roligt att många plussat just nu! Jag plussade i tisdags efter ett helt år. Sååå efterlängtat! 

Å det var samma för mig :) är det första barnet?
  • blondi99

Jag har skrivit till neak men ej blivit tillagd i fb gruppen. Men jag skulle kunna tänka mig att göra en ny sida om ni andra vill det? :) annars hänger jag kvar här.

• blondi99

Gjorde faktiskt en för tidig fars dag present till mannen då han inte är hemma i helgen. Tog test stickan och sen tog jag en ultra bild på vår dotter som en symbol för barnet i magen. Jäklar vad funderade han blev, Trode jag var längre gången än vad jag är.. Haha..

• seelmas
    blondi99 skrev 2017-11-09 15:34:54 följande:
    Å det var samma för mig :) är det första barnet?
    Ja! Och jag längtar ihjäl mig!!!! Är det första för dig också? :)
  • blondi99
    seelmas skrev 2017-11-09 16:00:31 följande:

Ja! Och jag längtar ihjäl mig!!!! Är det första för dig också? :)

Nej andra men jag är lika otålig, nyfiken som med första. Vill typ vara i v20 så man kan få se lilla pyret i magen.
  • Iowhannah
    blondi99 skrev 2017-11-09 16:28:53 följande:

Nej andra men jag är lika otålig, nyfiken som med första. Vill typ vara i v20 så man kan få se lilla pyret i magen.

Hur gammalt är ert första barn? Hur tycker du det är att vara nygravid när man samtidigt har ett barn som kräver uppmärksamhet och underhållning?
  • Jean89A
    blondi99 skrev 2017-11-09 15:38:56 följande:

Jag har skrivit till neak men ej blivit tillagd i fb gruppen. Men jag skulle kunna tänka mig att göra en ny sida om ni andra vill det? :) annars hänger jag kvar här.

Ja läste att neak hade väldigt mycket att göra alltså väldigt mycket plugg så hon hinner inte närvara här så mycket. Men andra som har gott med i gruppen kan forsla in andra. Men knepigt när ingen av dom verkar närvara här heller längre ??!!! Men på henne verkade det som att gruppen bara skulle vara hemlig fram till nyår typ. Men ja vill inte gå med i en grupp som blir över 100 upp till 400 eller 1000 personer blir så opersonligt lätt tjafs o sånt. Men har ingen aning hon kanske ändra sig om vi andra inte vill vara tok många.
Svar på tråden Bf juli 2018