Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Jag plussade för några dagar sedan, blir tredje barnet om allt går bra :) har en 3åring och 1åring sen tidigare :) är gärna också med i fbgruppen :)
Åh, vilken perfekt fars dagspresent! Imponerande att du har kunnat hålla dig från att berätta så länge!
Hej! Åh så roligt att många plussat just nu! Jag plussade i tisdags efter ett helt år. Sååå efterlängtat!
Jag har skrivit till neak men ej blivit tillagd i fb gruppen. Men jag skulle kunna tänka mig att göra en ny sida om ni andra vill det? :) annars hänger jag kvar här.
Gjorde faktiskt en för tidig fars dag present till mannen då han inte är hemma i helgen. Tog test stickan och sen tog jag en ultra bild på vår dotter som en symbol för barnet i magen. Jäklar vad funderade han blev, Trode jag var längre gången än vad jag är.. Haha..
Ja! Och jag längtar ihjäl mig!!!! Är det första för dig också? :)
Nej andra men jag är lika otålig, nyfiken som med första. Vill typ vara i v20 så man kan få se lilla pyret i magen.
Jag har skrivit till neak men ej blivit tillagd i fb gruppen. Men jag skulle kunna tänka mig att göra en ny sida om ni andra vill det? :) annars hänger jag kvar här.