• Anonym (que?!)

Hur kan jag vara gravid?! Mannen steriliserad!

Hej

Jag har mått dåligt under en längre tid och idag tog jag mig samman och gjorde ett graviditetstest. Fast att det är onödigt och jag inte kan vara gravid eftersom mannen är steriliserad sedan flera år tillbaka. Men jag är gravid! Hur är det ens möjligt?! Och ja, jag är helt säker på att jag inte varit otrogen!
    Jag vet inte vad vi ska göra nu då vi ju var klara med barn för länge sedan! Hjälp!

• Svar på tråden Hur kan jag vara gravid?! Mannen steriliserad!
  • fluu
    Anonym (Boll) skrev 2017-10-12 12:12:57 följande:
    Kanske. Kanske inte. Det är fysiskt möjligt i alla fall. Men ingen är väl otrogen?
    Snälla...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Boll)
    fluu skrev 2017-10-12 12:15:54 följande:

Snälla...

Förlåt för att jag har en idé. Jättetaskigt av mig.
  • CitronTulo
    Anonym (Boll) skrev 2017-10-12 11:52:06 följande:

En annan möjlighet, som är lika osannolik, och än mer tråkig, är att han gått till en kk/prostituerad och fått med sig en annan mans spermier under förhuden. Det ska ha hänt förut.

Den var ny.. har hört skrönan om tjejen som fick likmask i musajärvi (underbart ord!1 Cool) efter att ha knullat med kille som var en nekrofil.. den känns faktiskt mer trolig!
  • Anonym (Oj)

Uppdatera gärna efter gynbesöket. Lycka till!

• BossHoss

Andra scenarier från FL Skrattande

Tonx skrev 2009-12-15 16:13:37 följande:

Jag och min kille hade oralsex för en timme sen, och då sprutade han mig i munnen! 
    Jag var inte beredd så svalde alltihop i rena förskräckelsen!!
    Nu till saken, jag äter inte p-piller!
    Tror jag är gravid för jag har ägglossning idag!!  

Funderat på dagen efter piller, dom ska man ta inom 3 dygn va? Borde det inte vara längre om man svalt det eftersom det är längre väg för spermierna att simma?

HJÄLP!

Annan tråd

Anonym (Anonym) skrev 2016-01-07 13:32:17 följande:

Anledning till min knäppa fråga är att jag har svalt sperma, sen pga en urinvögsinfektion kissat på mig (så pinsamt!!!!) men nu är jag rädd att speeman kommit ut med mitt urin och sen tagit sig in i slidan..... Knäpp tanke jag vet men det är som en jobbig tvångstanke jag går runt med.

• Anonym (Kille)

En annan möjlighet, som är lika osannolik, och än mer tråkig, är att han gått till en kk/prostituerad och fått med sig en annan mans spermier under förhuden. Det ska ha hänt förut.

Jag tror jag såg det på dr Phil, eller något liknande program från usa. Så jag är inte helt säker på att det är en skröna, även om sannolikheten för det hela borde vara låg. Jag har i vårt fall hört historian förut, men jag orkar inte leta efter källan.

Hade jag varit mannen hade jag:

1) kollat ett spermieprov för att se om han är fertil.

2) gjort faderskapstest efter födsel.
  • Anonym (Boll)
    Anonym (Kille) skrev 2017-10-12 13:16:34 följande:

Jag tror jag såg det på dr Phil, eller något liknande program från usa. Så jag är inte helt säker på att det är en skröna, även om sannolikheten för det hela borde vara låg. Jag har i vårt fall hört historian förut, men jag orkar inte leta efter källan.

Hade jag varit mannen hade jag:

1) kollat ett spermieprov för att se om han är fertil.

2) gjort faderskapstest efter födsel.

Tack. Jag orkade inte googla reda på något, uppenbarligen inte de som gör sig lustiga över det heller.

Som jag skrev så är det osannolikt, precis som det är väldigt osannolikt att vara fertil flera år efter vasektomi. Det går att googla fram det också ;)

Är ni kvar mobbare? Eller vill ni kanske göra det ni borde öva på, hålla käft?
  • fluu
    BossHoss skrev 2017-10-12 13:16:20 följande:
    Andra scenarier från FL Skrattande
    Tonx skrev 2009-12-15 16:13:37 följande:

Jag och min kille hade oralsex för en timme sen, och då sprutade han mig i munnen! 
    Jag var inte beredd så svalde alltihop i rena förskräckelsen!!
    Nu till saken, jag äter inte p-piller!
    Tror jag är gravid för jag har ägglossning idag!!  

Funderat på dagen efter piller, dom ska man ta inom 3 dygn va? Borde det inte vara längre om man svalt det eftersom det är längre väg för spermierna att simma?

HJÄLP!

Annan tråd

Anonym (Anonym) skrev 2016-01-07 13:32:17 följande:

Anledning till min knäppa fråga är att jag har svalt sperma, sen pga en urinvögsinfektion kissat på mig (så pinsamt!!!!) men nu är jag rädd att speeman kommit ut med mitt urin och sen tagit sig in i slidan..... Knäpp tanke jag vet men det är som en jobbig tvångstanke jag går runt med.

Haha! Vad hände med sexualundervisningen där?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (eh)

Spermier kan inte överleva så länge att det skulle vara möjligt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (eh) skrev 2017-10-12 13:26:20 följande:

Spermier kan inte överleva så länge att det skulle vara möjligt.

Så om tjej nr 1 har sex med en kille. Samma dag har hon sex med kille nr 2 som får sperman från kille nr 1 med sig, under sin förhud. När kille nr 2 har sex med tjej nr 2 behöver det inte gott speciellt lång tid (rätt färsk sperma) och sådan brutal skillnad i miljö kan det inte vara jämfört med en vagina, där sperman kan överleva i några dagar.

Osannolikt, ja. Omöjligt, nej.
Svar på tråden Hur kan jag vara gravid?! Mannen steriliserad!