Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
Bara en orolig fråga. Jag är i v13 nu. Och jag känner INGENTING. Förutom lite foglossning och nästäppa. Hur mår ni? Jag blir ju så sjukt orolig :(
Bara en orolig fråga. Jag är i v13 nu. Och jag känner INGENTING. Förutom lite foglossning och nästäppa. Hur mår ni? Jag blir ju så sjukt orolig :(
Mitt ultraljud idag gick bra. Såg exakt ut som det skulle i v12+6.
Testade precis positivt idag! På dag 17, har egentligen testdag i morgon. Men tjuvtestade iom att vi har fest på jobbet idag. Är i v4+3. Hoppas nu bara att det håller i sig. Detta är vårt 4:e ivf försök. Har bara blivit färskförsök.
Vi har försökt i 3,5år.
Har fått tid för RUL nu. Trodde jag skulle behöva vänta till efter helgerna men det fanns en enda ledig tid detta år så självklart tackade jag JA till den tiden, 29/12 <3 Är idag i vecka 15+6 och det känns som att min svullna mage blivit mindre?! + att lite andra symtom avtagit, gissar att jag kanske befinner mig i "spökveckorna" nu. Men är såklart lite orolig ändå samtidigt som de är skönt att slippa illamåendet som tidigare funnits där. Ni som är i ungefärlig tid som mig, hur mår ni och hur känner ni av eran graviditet? Detta är första gången jag plussat så är lite nojig att de jag känner är inbillning.