pigan86 skrev 2018-07-17 01:08:53 följande:
Allt går bra för oss också, vi lever i våran bubbla här hemma. Gossen blev 1 månad nu idag/igår beroende på om man sovit än (16 juli). Han gick ner rätt mkt första dagarna och mina bröst producerade ingen mjölk så fick vi börja flaskmata honom istället. Nu såhär en tid senare är jag fortfarande ledsen då jag verkligen ville amma mitt barn men samtidigt är jag glad att han är friskt och mår bra och ökar stadigt i vikt. Värmen tar knäcken på oss också, är glad att vi har värmepump i huset så vi kan nyttja AC funktionen.0
Oj vad spännande, håller mina tummar och tår att bejbisen kommer snart. Kan tänka mig att du lider av värmen just nu? Har du haft nå känningar? Kramar i massor och lycka till <3
Skönt att ni har AC hemma! Vi har inte det men som tur är blir lägenheten inte jättevarm. Men det hade varit kul att vara ute lite mer men det vågar jag inte, bara tidigt på morgonen eller kvällar..
Vad tråkigt att amningen inte kom igång.. men jag tror också att man kan börja nu trots att det gått en tid. Men huvudsaken är ju att han mår bra! Jag hade också lite tufft med amningen i början då jag fick sår i båda bröst och det gjorde så ont! Men nu är det bättre. Hon gick inte alls ner i vikt efter födelse vilket är nog ganska ovanligt men också skönt då hon vägde bara lite över 3 kg. Nu har hon gått upp 1.5 kg redan :D hur sover din pojke? Har ni fått nån rutin än? Vi har inte det så det är lite svårt att planera dagarna men det tar ju lite tid innan rutinerna sitter på plats. Hon har börjat le nu vilket är underbart!