Följas åt till ett plus!
Så är helt inställd på ännu ett missed abortion
Tänkte bara säga att jag tog ett nytt digitalt test i morse, och nu hade det slagit om till 3+!
Hej alla :)
Så roligt att följa era resor, själv så började vi bebisverkstaden förra veckan.
Jag är 28 och sambon 29 de här är vårat första barn.
Lääängtar så har ägglossning nästa vecka och kan inte sluta kolla på kalendern...man blir ju lite småknäpp när man vill något så mycket.
Slutade äta ppiller i januari för att få igång mensen innan vi började.
Hoppas så på plus snart!
BIM 17/6
Kram på er
Jag har också använt progesteronkräm, båda gångerna gick det rätt snabbt att bli gravid sen jag började använda den.
Har varit på vul nu, och det var två st bebisar därinne!
En av dem var dessvärre för liten och utan hjärtaktivitet, på den andra syntes hjärtaktivitet.
Allt är konstigt, jag blev flyttad en hel vecka bakåt! Är bara i 7+0 nu.
Vilket innebär att jag plussade 9 dagar före bim, och då inte ens med morgonurin!
Nu ska jag försöka skingra tankarna och fixa till sonens ettårskalas i morgon.
Ny ultraljudskontroll 27 juni.
Hörrni. Jag har bestämt mig för att lämna denna tråden nu. Det har ju varit en liten resa för oss som hängt med från början men alla ni ursprungliga är ju gravida nu och jag känner mig rätt ensam på nåt sätt. Glädjs så med er men det känns just nu lite jobbigt att hänga här med diverse graviduppdateringar.
Jag överväger även att avsluta bebisverkstan snart. Jag känner att jag börja nå botten av vad jag orkar med och eftersom sambon inte heller är den mest peppiga på barnfronten så är det ett tungt lass som jag mycket drar runt på själv i tystnad. Jag är rädd för att bli deprimerad. Detta tär något enormt på mig. Jag ska ge det några försök till men blir det inte plus innan årets slut så ser jag mig besegrad och får försöka hitta ro i att njuta av livet så som det är, med en fin man och en underbar dotter.
Ni som försöker få till era plus, lycka till!!
Saima: jag är så glad för att du har ditt frö i magen nu. Lycka till med allt!
Lycka till ni andra också, kram på er!