Följas åt till ett plus!
BIM
19/12 MammaMia1012, ÄL 5/12
20/12 Sommaren12, ÄL 7/12
23/12 saijda, ÄL 9/12
22/12 Ankmamma, ÄL 14/12
Saima17, ÄL 6/12
Plus BF
2/8 Let it Rain
BIM
19/12 MammaMia1012, ÄL 5/12
20/12 Sommaren12, ÄL 7/12
23/12 saijda, ÄL 9/12
22/12 Ankmamma, ÄL 14/12
Saima17, ÄL 6/12
Plus BF
2/8 Let it Rain
Mensen har inte dykt upp trots mycket mensvärk....imorse plussade jag
Stort lycka till och hoppas du får ett fint plus i december. Håller mina tummar <3
Känns bara som att allt suger å d e dags å inse att d kommer ta jävligt länge tills vi ens har en chans att få till d så att d ens finns en möjlighet t å bli ett + mitt hjärta gråter floder ikväll. Fan kul jul liksom..
Jag blir inte riktigt klok på min cykel... förra cykeln hade jag troligtvis ingen äl och efter cykeldag 40 fick jag tillslut en konstig mens, blödde väldigt lite och ingen mensvärk alls.
Men nu.. 2 veckor efter den förra så kallade mensen.. har jag fått mens igen, och jag blöder som aldrig förr och avlider av mensvärk :O
Någon mer dom varit med om detta?
Jag var beredd på äl när som helst och vi hade börjat ligga i.. blev ganska så besviken nu men det känns ändå skönt å börja
om med en riktig mens på en ny cykel eftersom den förra var så konstig
Ja fick i fredags meddelande av min bästa kompis att hon e gravid.. hon vet hur vi kämpar.. Så skrev endast: får ja berätta? Å då visst ja me en gång.. Fan va d högg i hjärta. Men ha intala mj att mensen kommer nu m 99% säkerhet. Ha haft ömt i magen men d e no bara nå annat skit. Ja blir så trött. Varför ska d va så svårt?
Hade såååån mens molvärk ikväll när vi va hos svärföräldrarna på middag.. Riktigt ont. I typ 5 min.. Å d kom från ingenstans. Wjy liksom? Tror vi missa äl ändå..
Hm ja men fattar int varifrån mens molvärken kom. Ska ju int få mens förrän om typ 8 dagar så så mkt för tidigt kan ju int mensen komma.. Men ja nä nu ska ja sluta överanalysera. D e ändå inget. Ja d e just så d e.. Han kommer oftast hem en till 2 dagar efter äl.. Oftast har ja äl onsda morron å så e han hemma torsda kväll :(
Ja men enligt min uträkning så sku ja ha äl dag 15 typ.. Å d va på onsdagen..så vi fick till d torsdag. Å molvärk söndag. Å d va 100 lika som mensvärk. Ha aldrig nånsin haft så här efter äl å när man fått till d. Då ha allti mensen knackat på dagen efter annars.. Nu va d ju liksom 9 dagar före mens..suck..
Hm ja.. Int jätte lång ändå.. På nå sätt känner ja att d ändå int ha tagit.. Så eg inge å vänta på. Men hoppas den kommer typ redan nu på freda - sönda så att d blir en kortare cykel den här gången.. Annars e den 27 dagar den här gången.. Har mellan 24-25-27 dagar..suck. Hur går d för er?
Åh va jobbit. Äl vet ja att ja hade för hade ont på onsdagen fart att testerna visa sönda månda.. Konstigt.men ja.. Ha börja få vattniga flytningar å ömma bröst.. Så hoppas mensen kommer tidigt så kan vi kanske ha tur att fixa vid jul för att ja blir ofrivilligt längre på resa me karn