• ankmamma

Följas åt till ett plus!

Saima17 skrev 2017-12-26 11:37:02 följande:

Ja ja tror att äl är redan på torsdag.. Fick den där tjocka långa flytningen som ja förr fått 2 dagar före äl..så ska testa imorron å se va d visar.

Oj det vore ju kanon i såna fall ????
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-27 01:28:33 följande:

Ja riktit kanon. Åker hem m nattbåten inatt. Hade glömt lite grejer i hans hytt så måsta åka dit ikväll så lyckades me en snabbis på samma gång.. Haha.. Imorron ska ja testa äl å se. Sku ju va dröm cenario om d va fast glad gubbe på testet

Ja verkligen!! :) spännande :D

Jag går och väntar på BIM som är 1/1.. åh vad jag är nervös.. försöker intala mig själv att inte ha för stora förhoppningar x)
  • ankmamma
    saijda skrev 2017-12-27 09:41:24 följande:

Så otroligt lycklig och chockad och glad. Allt är jag!!

Tog testet imorse och visade graviditet :0

wooow grattis!! :D
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-27 13:18:54 följande:

Hm äl testet var neg nu mitt i dagen.. Ska ta nytt imorron bitti för å se. Hoppas sååå att d e snart..

Oj spännande.. Ja borde ha mens först 11/1..suck länge dit. Känns som hela den månadens cykel e upp å ner

Jaa jag hatar denna väntan... men bara fem dagar för min del:) så kändes det för mig i November.. men December har varit som vanligt :)
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-27 16:40:13 följande:

Ja samma här. Bara ja sku få reda på äl nu att man vet att d lönat sj att vi legat i tid.. Men men..

Jaa precis! Hoppas det ger utslag imorgon!!:)
  • ankmamma
    saijda skrev 2017-12-27 20:25:45 följande:

Tack tack tack så obeskrivlig känsla kan inte fatta det! :D

Jag förstår det!! :D Hoppas det går bra hela vägen!! Stort lycka till och grattis igen!!:D
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-27 20:57:37 följande:

Jaaaa verkligen. Då kommer ja hoppa högt, haha

Det förstår jag!! När har du BIM?:)
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-29 07:05:55 följande:

Blinkande gubbe här idag igen. Igår å idag. Tur att vi fick till d så sent som i onsdags.. Finns ännu hopp blir ensam nykter nyår här för mj. Sambon på jobb å alla andra har planer. Så får sitt hemma me hunden lite trist dock.. Första året ensam på nya stället å i huset :-/

Ja det gör det :D kul!!

Jag känner att jag gärna hade suttit ensam hemma med vovvarna på nyår i år, har ingen lust att åka iväg på nån middag:) haha, men jag hinner nog ändra mig:)
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-29 11:30:02 följande:

Jaa.. Å ja Sku gärna ha gjort någge.. Känns så där å sitt ensam hemma faktiskt :/ men får tänka att då e man nykter för ev bebis skull iaf.. jodå fest feeling kommer no

Jag förstår det... du hade kunnat ta min plats ;) haha! ja precis :) jag ska i alla fall vara nykter :) borde kanske kunna ta ett test på nyårsafton, har BIM 1/1 men är endast äl+7 på söndag så det kanske är lite tidigt :)
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2017-12-29 19:28:57 följande:

Haha.. Ja nykter blir ja å.. Köpte godis å chips ja har bim där runt 11-12/1. Ja vill så ha 4.1 nu.. Så sambon kommer hem.

Jag förstår det!! Har köpt alkoholfritt vin till nyår, lite fest ska det få vara tänker jag ;)

Jobbigt att vara ny i en by! hoppas att du hittar några du kan träffa på nyår:)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!