Följas åt till ett plus!
Åh, tyvärr var det negativt för mig imorse! =( Testade både ett early som mäter 12 ug/ml och ett vanligt från testlagret. Totalt blankt på båda! Jag som drömde om att jag fick ett positivt test inatt och kände lyckan i hela kroppen av det... nåja, en vacker dag ska man väl få vara med om det på riktigt hoppas jag.
Det var alltså BIM idag så nu är det bara att vänta in mensen så man får starta på ny kula. Ska få spola äggledarna denna månad, men dessvärre finns en risk att mannen måste åka på jobbresa vid ÄL.... åh nej! Hoppas det inte blir så!
Då förstår jag verkligen att det vore skönt med din svärmors trygga stöd genom det hela! Vilken lyx med en sådan proffsig rådgivare =) Plus att det såklart är mysigt att kunna prata om hur allt går också, med sin egen mamma t.ex. Finns helt klart för- och nackdelar både om man berättar tidigt eller väntar =)
Jaa verkligen!! Hon har längtat så efter barnbarn:) hon var amningsexpert på BB så det kommer man säkert ha nytta av!! ;) jaa jag känner också så.. de skulle ju även förstå och peppa en om det skulle gå åt pipan så.. :)