Följas åt till ett plus!
Hoppas verkligen för oss båda.. Nu när man riktigt prickat äl tydligen.. :) ja trodde min äl va long fine.. Men den va bara jätte sen :)
Hoppas verkligen för oss båda.. Nu när man riktigt prickat äl tydligen.. :) ja trodde min äl va long fine.. Men den va bara jätte sen :)
Ah ja d förstår ja. Ja ha ju aldrig nånsin brytt mj om äl förr.. Då ja alltid ettdera hade ppiller, ring lr spiral.. Har en cykel på 24-28 dagar.. Aldrig 28 förrän nu.. Men man lär sj nå nytt hela tiden.. Fick till d 2 ggr på äl igår.. Så nu hoppas vi!!!
Alltså e no lite öm i bebisverkstan nu.. Om d e för att d ha vari mkt aktivitet eller va d e d vet ja int men känns ungefär som svag äl värk..späbnande å se. Nu ska d rivas å renoveras hemma så att ja får annat å tänka på bara för att vi börjar riva så blir d väl ett + nu då.. När d eg e "olägligt" att skaff liten.. Men e d nånsin rätt tid?
Men va konstigt.. När hade du BIM? Ja ja har en magkänsla till å från att d blir december för oss å men han e borta på äl ser d ut som å hela den veckan före.. Men så e livet m en sjöman..
Vi ska riva ut en gammal öppen spis å mura upp en ny å tapetsera å lägg nytt golv å så typ alla rum :-P
Vi ha ju just haft 1års dag å köpte hus i maj så vi ha vari sambo i bara 6 månader så jo d finns å greja å dona m :) men e kul å bra att man får ha nå roligt å fixa m å när man väntar :) hoppeligen me magan i vädre snart :)
Min magkänsla säger att d e bebis på g hos er iaf.. Hoppas ja har rätt :)
Ja vill lita på min magkänsla för oss å men vågar int..
Alltså va fan händer.. Ja håller på å blir knäpp. Hade pms när ja hadd piller å ring å spiral...va utan pms förra mensen.. Men igår.. Svängde humöret på 3 sekunder t arg som ett fucking bi.. Å 5 sek senare va ja glad igen... :-|
[quote=78187198][quote-nick]Lollo13 skrev 2017-11-13 12:05:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Åh grattis!! :D
Ja hade sur uppstötning idag när ja kom från jobb. Ha aldrig haft å ha aldrig förstått va folk pratar om.. Hade en snabb kväljning imorse när ja åt rostmackan å ha mått illa/ tryckande proppmättnads känsla nu sen efter maten..Ja ont i nacken å allmänt sjuk känd ja mj å..jisses..nå ja måst vänt å se bara.
Ah men mysko hoppas så att d visar sj snart ett +.
Ja men samma här. Blir lite rädd när ja d va så här fast m jätte ömma svälla bröst å utan uppstötningar ja hadd förra månaden :/ å då va d ju inget. Men igår kände ja samma irritation som tidigare.. Häll på å bli en rabiat häxa.. Men höll mj..
Åh hoppas så att vi båda +ar.. Du måst ju gör d.. Du ja ju gått "över" så länge..
Ja ha kommer va borta varje äl fram t februari tror ja d va.. Om vi int lyckas få till d passligt nog v jul om d e äl tider då..
Ja ha ja hatar å vänta.. Ha inge tålamod.. Men idag e d 10 dagar tills BIM.. Så hoppas få testa om 11 dar.. Min mens brukar va som en klocka :/