Följas åt till ett plus!
Nä, det förstår jag. Hennes bemötande är helkasst dessutom. Men som sagt, graviditeten ska du inte behöva vara orolig för iaf. :)
Nä, det förstår jag. Hennes bemötande är helkasst dessutom. Men som sagt, graviditeten ska du inte behöva vara orolig för iaf. :)
Tänkte bara säga att jag tog ett nytt digitalt test i morse, och nu hade det slagit om till 3+!
Ja, hade nog ägglossning lite senare än jag trodde!
Använde ju inte monitorn denna gången, gick efter symptomen :)
Intressant Nina och Saima att ni blev gravida när ni inte använde monitorn. Jag funderar på att släppa tester och sånt nästa gång. Och bara köra på varannan dag typ. Och bara slappna av. Kanske är det all press som gör att kroppen inte vill.
Får se först om det blir nåt denna gång. Är på äl+4, försök 5.
Sjukt nedstämd idag. För det första har jag börjat fokusera på att gå ner lite i vikt och leva hälsosammare. Har tränat 10 ggr på 14 dagar och ätit väldigt bra, men visst något unn har slunkit ner. Väger mig idag och det har inte hänt nånting! :( Så omotiverande!
Sen skulle jag (borde jag) haft positivt ältest senast igår men inte ens nu på morgonen är det positivt. Misstänker att jag inte har äl denna månaden. Blir så ledsen. :(
Måndag och allt. Känner redan att detta kommer bli en skitdag!
Jag märker ju på kroppen att träningen har gett resultat. Byxorna sitter lösare, magen putar inte på morgonen och nyckelbenen har kommit fram. Men har så svårt att bortse från vågen. :/
Ja jag har ju fått positivt varje månad. Detta är första gången så antingen är äl ovanligt sen eller så har jag ingen denna månad. Vore första gången isf. Vad är eg syftet med gulkroppshormon? Förlänga lutealfasen eller stimulera äl? Jag har ganska kort lutealfas numera, det oroar mig lite ibland. Tror samtidigt inte den räknas som för kort, 11-12 dagar?
Ja har det inte tagit sig innan sommarens slut så ska jag kolla upp det. Då har vi ändå försökt närmre ett år... även om inte alla gånger har varit lika aktiva.
Äntligen! Nj fick jag glad gubbe på ältestet! :)