Följas åt till ett plus!
Förstår det, skönt att ha en del annat och lägga fokus på! Det var nog lika för mig, tänkte börja testa redan dag8 denna gång så får vi se om det blir någon ÄL
Förstår det, skönt att ha en del annat och lägga fokus på! Det var nog lika för mig, tänkte börja testa redan dag8 denna gång så får vi se om det blir någon ÄL
Allright..hallå allihop.
Ha haft lite break här sen i fredags. Idag testa ja första gången med monitorn.. Dag 6.. Och gissa min förvåning.. Visa hög idag. Alltså undra int på att vi kanske ha missa.. Iom att ja har tydligen rätt tidig äl.. Mot vad testen visat.. Ska bli intressant å se va den visar imorron. Hoppas ju så klart på maximal iom att sambon e hemma t onsda morron. Men kanske inte. Men iaf..va så klart inställd på låg..å kanske int konstit att ja int fick fast gubbe då förra mån iom att ja börja testa dag 9 då..
Men så bra, nu håller vi tummarna för maximal imorgon!
Ja men verkligen! Skönt med tidig ÄL så behöver man inte vänta på den i alla fall... väntan på BIM är ju evig oavsett haha
Själv väntar jag nu in mensen idag, har konstant molvärk så kommer nog när som helst....
Skönt när det är lätt använt och begripligt
Haha i know that feeling :D
Heja Saima! Kul du är nöjd med monitorn! :)
När åker han imorgon? Ni får ligga så tätt inpå som möjligt haha.
Får upp tidigt som sjutton annars ligga så sent som möjligt.
Haha härligt!