• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Anonym (nervös)

Vilket gravtest ska man köpa om man inte orkar vänta till bim-dagen? 

• Snufflan
    molltroll0609 skrev 2017-11-16 14:56:05 följande:

Snufflan:

Jag kommer inte köra med cb nästa månad. Besviken på dem och dyra var de med.....

Aha okej. Förstår att du är besviken. Men skönt att det äntligen visade positivt för dig. Hoppas du också inte behöver börja om nästa månad. Om du och mannen får till det kanske du plussar snart. :)
    Jag är det besviken på testerna. Tror jag missat äl faktiskt, för nu har jag gått över 20 dagar i cykeln. Visst jag har oregelbunden mens och lååååånga cykler men nu är det nog. Jag hoppas mensen kommer snart så man kan börja om. 
  • Wicked977

Någon som har haft spiral (Jaydess) och kan berätta för mig hur era cykler va efter ni tog ut den? Blir frustrerad..

• molltroll0609
    Snufflan skrev 2017-11-16 15:04:20 följande:

Aha okej. Förstår att du är besviken. Men skönt att det äntligen visade positivt för dig. Hoppas du också inte behöver börja om nästa månad. Om du och mannen får till det kanske du plussar snart. :)

Jag är det besviken på testerna. Tror jag missat äl faktiskt, för nu har jag gått över 20 dagar i cykeln. Visst jag har oregelbunden mens och lååååånga cykler men nu är det nog. Jag hoppas mensen kommer snart så man kan börja om. 

Jag tror inte du missat äl!!! Du har ju långa cykler. Fortsätt testa ska du se att äl dyker upp snart!
  • molltroll0609
    Anonym (nervös) skrev 2017-11-16 14:59:35 följande:

Vilket gravtest ska man köpa om man inte orkar vänta till bim-dagen? 

Predictor early. Ger ej spökstreck som cb kan göra.
  • Shishii
    Saima17 skrev 2017-11-16 14:04:30 följande:

D hade ja förra mån.. Alla de 1000 symtomer man kan ha.. Negativt. Den här mån VET vi att vi pricka rätt på äl x2 och en gång dan efter. D enda den här gången var i tisdags då det börja skära/sticka/ila på vänster sida äggstock på em å häll på hela kvällen. Sen borta. Nu ha d sporadiskt nån lite halv seg flytning. Int alls ofta. Är dock uppblåst å humöret e pissigt kort ibland å bra på 3 sek. Velar om ja ska ta ett early test på måndag..ja hoppas så på +.

Usch hatar att vänta på svar. Vi prickade också äl med säkerhet...får väl vänta till efter helgen o ta ett test!

Håller tummarna förr oss
  • Saima17
    Shishii skrev 2017-11-16 16:03:38 följande:

Usch hatar att vänta på svar. Vi prickade också äl med säkerhet...får väl vänta till efter helgen o ta ett test!

Håller tummarna förr oss

Ja ha lova sambon att int. Men sku så villa ta ett på måndag.. Kunna int låt bli å trycka lite så där i livmoder höjd på magen. Å satan va ja fick som typ mensvärk då.. Å d va hårt.. Men d onda gick över sen..men snart fredag nästa vecka..
  • Shishii
    Saima17 skrev 2017-11-16 16:06:07 följande:

Ja ha lova sambon att int. Men sku så villa ta ett på måndag.. Kunna int låt bli å trycka lite så där i livmoder höjd på magen. Å satan va ja fick som typ mensvärk då.. Å d va hårt.. Men d onda gick över sen..men snart fredag nästa vecka..

Lycka till!!
  • Anonym (nervös)
    Har en liten fundering...hoppas att ni kanske vet någonting
    Mina vårtgårdar har blivit typ större och ser typ "svullet" ut? Vet ni vad det kan vara, kan det vara symptom på graviditet? äl + 7
  • Saima17
    Shishii skrev 2017-11-16 17:38:04 följande:

Lycka till!!

Tack. Ja får se om ja orkar vänta t fredag lr om ja köper test..vill ju veta nu! E lite öm i bebisverkstan när ja sätter mj å böjer mj..
Svar på tråden Följas åt till ett plus!